حسین دهقان روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: توسعه فضای سبز و کاشت درخت یکی از مهمترین اولویت های شهرداری ورامین است که تلاش شده این مهم با افزایش تعداد درختان مثمر در مناطق مختلف محقق شود.
وی افزود: شهرداری ورامین به منظور توسعه فضای سبز بیش از 16 هزار اصله درخت شامل 2 هزار اصله درخت مثمر هلو ، هلو انجیری ، آلبالو، انار ، انجیر و 14 هزار اصله درخت غیر مثمر ون ، زیتون ، زیتون تلخ ، چنار ، اقاقیا و کاج تهیه و علاوه بر کاشت در مناطق مختلف، این درختان را در اختیار شهروندان نیز قرار می دهد.
وی سرانه فضای سبز ورامین را 10 و نیم متر اعلام کرد.
وی بیان کرد: شهرداری ورامین به منظور کمک به توسعه فضای سبز حتی در حیاط منازل ، اقدام به اعزام اکیپ های فضای سبز به منازل شهروندان می کند.
شهردار ورامین گفت: شهروندان می توانند با شماره 137 تماس گرفته و یا به صورت حضوری به واحد فضای سبز مراجعه کنند تا عوامل این شهرداری با حضور در محل ، نسبت به کاشت درخت اقدام کنند.
دهقان همچنین با اشاره به لزوم ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال گفت: حضور دستفروشان در معابر و خیابان های اصلی شهر به ویژه در روزهای پایانی سال یکی از مسائلی است که می تواند مشکلاتی را برای اصناف ، ترافیک شهر و نظم و امنیت عمومی ایجاد کند.
وی گفت: هرچند که باید به فکر کسب روزی برای همه افراد به ویژه کسانی که از سرمایه اندکی برخوردارند بود ولی در کنار آن لازم است تا مسائل مربوط به شهر نیز مورد توجه قرار گیرد تا در روزهای پایانی سال، شاهد کمترین مشکل در حوزه های مختلف باشیم.
شهردار ورامین گفت: با هماهنگی صورت گرفته با اتاق اصناف ، اداره صنعت ، معدن و تجارت ، پلیس راهور و دیگر دستگاه های مربوطه ، بلوار شهید همت ، پشت مسجد جامع ورامین به منظور استقرار دستفروشان در نظر گرفته شده و این افراد می توانند در این مکان مستقر شده و نسبت به فروش کالای خود اقدام کنند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.