به گزارش ایرنا، حسین نصرلله شامگاه دوشنبه در نهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به اینکه از 25 بند اساس نامه بنیاد شهید وامورایثارگران چهار بند به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دارد، افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری علاوه بر کارهای جاری مانند رسیدگی به امور خانواده های معزم شهدا، جانبازان و ایثارگران فعالیت های فرهنگی زیاد نیز در جهت ترویج فرهنگ شهادت و ایثار در این شهرستان انجام می دهد.
وی ادامه داد: دعوت از رجال سیاسی، مسئولان دولتی و چهره های شناخته شده فرهنگی و اجتماعی برای دیدار با خانواده های معزم شهدا، اعزام 600 نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران به مشهد مقدس رسیدگی به امور جانبازان مانند پرستاری و ارسال پزشک بالینی به منازل شهدا را از دیگر برنامه های فرهنگی عنوان کرد.
نصرالله یادآور شد: بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری امسال برای سومین سال متوالی تجلیل از یک هزار مادر شهید را در دستور کار خود قرار دارد تا این مادران رنج دیده بدانند که مسئولان و مردم رشادت های فرزندانشان و سختی های مادران شهدا را هرگز فراموش نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه شهرستان ری 2 هزار و 747 شهید دفاع مقدس، انقلاب، ترور دارد، عنوان داشت: همچنین شهرستان ری با اهدای 130 شهید مدافع حرم دومین شهرستان کشور در این حوزه نیز است.
نصرالله ادامه داد: شهرستان ری با داشتن 7 هزار و 300 جانباز و 486 آزاده 32 درصد ایثارگران استان تهران را در خود جای داده است.
نهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز(دوشنبه) با حضور خلیل آبادی عضور شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش، نصرالله رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و اسکندری مسئول راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان ری و جمعی از اعضای شوراهای شهرهای شهرستان ری در دفتر شورای شهر ری برگزار شد.
3218/6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.