«مسابقه فوتبال تیم های استقلال و پرسپولیس به عنوان هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود».
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ در حالی که مسابقه فوتبال 2 تیم استقلال و پرسپولیس تهران حدود 5 ساعت دیگر آغاز می شود، بسیاری از هواداران این سرخابی ها با حضور در محدوده اطراف ورزشگاه خود را برای تماشای این مسابقه جذاب آماده می کنند.
همچنین حضور هواداران 2 تیم در معابر اصلی و بزرگراهی محدوده غرب تهران که به ورزشگاه آزادی منتهی می شود، نیز بسیار چشمگیر و گسترده است.
ترافی ک مسیرهای اصلی منتهی به ورزشگاه آزادی در غرب پایتخت نیمه سنگین اما روان است و هواداران تیم های پرسپولیس و استقلال با در دست داشتن پرچم های قرمز و آبی و نمادهای تیم خود با استفاده از خودروهای شخصی و ناوگان حمل و نقل عمومی درحال حرکت به سمت ورزشگاه هستند.
برخی دیگر از هواداران نیز با توجه به خدمت رسانی ناوگان حمل و نقل عمومی به هواداران 2 تیم برای حضور در ورزشگاه آزادی، استفاده از مترو و اتوبوس را برای حضور در ورزشگاه و تماشای دربی انتخاب کرده اند.
بسیاری از هواداران سرخابی های پایتخت با حضور در محدوده اطراف ورزشگاه، با ایجاد یک فضای صمیمی، پرنشاط و دوستانه، کری خوانی های ورزشی برای نمایش توان و آمادگی تیم محبوب خود را آغاز کرده اند.
ماموران پلیس راهور تهران بزرگ از صبح امروز در مسیرهای منتهی به ورزشگاه از جمله بزرگراه شهید حکیم، شهید همت، محدوده اتوبان تهران - کرج، شهید ستاری به سمت ورزشگاه و محدوده اطراف ورزشگاه آزادی مستقر شده و مشغول برقراری نظم و امنیت در روان سازی ترافیک و تردد خودروها هستند.
دیگر نیروهای امدادی شامل آتش نشانی و اورژانس نیز از صبح امروز حضوری فعال در داخل و محدوده بیرونی ورزشگاه آزادی برای ارائه خدمات احتمالی و موردنیاز به هواداران 2 تیم در طول برگزاری مسابقه را دارند.
اداره کل هواشناسی استان تهران، دمای هوای امروز (پنج شنبه) پایتخت را 16 درجه سانتیگراد اعلام کرده است.
براساس گزارش این سازمان، همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال تیم های پرسپولیس و استقلال، آسمان تهران صاف تا نیمه ابری همراه با وزش باد ملایم خواهد بود.
پیش بینی هواشناسی نشاندهنده شرایط جوبی بسیار مطلوب و مناسبی برای برگزاری یک مسابقه مهیج ، دیدنی و جذاب برای هواداران سرخابی های پایتخت است.
درهمین ارتباط، محمد کرم درآبادی مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران از حضور و آماده باش 30 تکنسین اورژانس در قالب 14 تیم برای پوشش خدمات درمانی و امدادی هشتاد وششمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی خبر داد.
سرهنگ عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ نیز از اتخاذ تدابیر ویژه ترافیکی برای نظم بخشی و تسهیل در امر عبور و مرور و جلوگیری از بروز گره های ترافیکی در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی همزمان با برگزاری شهرآورد 86 پایتخت خبر داد.
همچنین سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت که همزمان با برگزاری هشتاد و ششمین شهرآورد پایتخت 50 نیروی آتش نشان در 16 نقطه از ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.
هشتاد و ششمین شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس امروز (پنج شنبه) از ساعت 15 و 45 دقیقه به قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
دیدار رفت این دو تیم در لیگ هفدهم با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.
درصورتی پیروزی سرخپوشان مقابل استقلال، پرسپولیس پنج هفته زودتر از پایان رقابت ها، عنوان قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را تصاحب خواهد کرد.
بازیکنان تیم استقلال نیز با توجه به بازی های زیبا و روند موفق تیم در هفته های اخیر در لیگ برتر و آسیا، انگیزه بسیاری برای پیروزی در این دیدار سنتی دارند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.