محسن محمدیان شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم های استقلال و پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی در عصر فردا (پنج شنبه) خدمات این شرکت به ویژه در خط 5 مترو تهران افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: یکی از ایستگاه های خط 5 مترو تهران ورزشگاه آزادی است و با توجه به تعداد زیادی از هواداران از مترو برای رفت و برگشت به ورزشگاه استفاده می کنند خدمات شرکت مترو در خط 5 افزایش می یابد.
محمدیان ادامه داد: در صورت ازدحام و نیاز قطارهای فوق العاده نیز در خط 5 و سایر خطوط پیش بینی شده است.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقه گذشته شهرآورد پایتخت 45 هزار تماشاگر در زمان رفت و 40 هزار نفر از هواداران در زمان برگشت از خدمات مترو استفاده کردند.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از هواداران این 2 تیم خواست که همچون مسابقات گذشته برای نظم بهترو تسهیل در رفت و آمد با ماموران استقرار یافته در ایستگاههای مترو همکاری داشته باشند.
هشتاد و ششمین شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس فردا(پنج شنبه 10 اسفند) از ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.