به گزارش روز سه شنبه ایرنا از استانداری تهران ، محمد امامی امین در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: از ٤٠٩ طرحی که از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده است ، تسهیلات ٨١ طرح با رقم ١٥٠ میلیارد تومان پرداخت شده و ٨٢٠ میلیارد تومان تسهیلات نیز از سوی بانکها به طور مستقیم به ٥٣٤ طرح پرداخت شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با بیان اینکه تا کنون ٩٧٥مصوبه از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شده است گفت: از این تعداد ٦٦٠ مصوبه اجرا و ٣١٥ مورد در مرحله اقدام است.
وی افزود: امسال مشکلات ٨٠٢ شرکت در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شده است که ٢٣٥ مورد آن با بخش مالیاتی،١٤٦ مورد تأمین اجتماعی، ٥٦٩ مورد مشکلات بانکی و ٢٥ مورد سایر بخش ها مرتبط است.
معاون اقتصادی استانداری تهران با بیان اینکه امسال از ٤٠٩ طرحی که از ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده ، تسهیلات ٨١ طرح با رقم ١٥٠ میلیارد تومان پرداخت شده است خاطر نشان کرد:٨٢٠ میلیارد تومان تسهیلات نیز از سوی بانکها به طور مستقیم به ٥٣٤ طرح پرداخت شده است.
وی ادامه داد: ١١٢ میلیارد تومان نیز به ١٢٣ طرحی که از سال گذشته بررسی شده بود، امسال پرداخت شد.
امامی امین با اشاره به اینکه در این جلسه مشکلات ١٤ شرکت در امور بیمه ای و مالیاتی بررسی شد تصریح کرد:مصوبات در جهت تسهیل پرداخت تسهیلات از سوی بانکها در نظر گرفته شد و نسبت به رفع مشکلات بیمه ای و مالیاتی واحدها تصمیماتی اتخاذ شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/7247/1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.