به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، هدایت الله جمالی پور افزود: این امر در راستای پیگیری های صورت گرفته و مطالبه به حق مردم در خصوص ارتقای ساختار نیروی انتظامی این شهرستان از سرکلانتری به ستاد فرماندهی، با مساعدت سردار رحیمی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور، محقق شد.
وی اظهار کرد: شهرستان ری با وجود اینکه پس از تهران، بزرگترین و مهمترین شهرستان استان محسوب می شود، اما متاسفانه سال های متمادی، نیروی انتظامی در قالب سرکلانتری در این منطقه حضور داشت که پاسخگوی نیازهای این شهرستان نبود و مردم انتظار داشتند تا با ارتقای ساختار نیروی انتظامی، خدمات رسانی به نحو بهتر و شایسته تری انجام شود.
وی بیان کرد: توجه به مطالبات مردم و تحقق خواسته های آنها، از اصول اساسی دولت تدبیر و امید بوده، بر این اساس از همان نخستین روزهای استقرار دولت، سعی در تحقق این امر بود.
شهرستان ری با وسعت 2 هزارو 70 کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر 900 هزار نفر از مهمترین شهرستان مذهبی و سیاسی استان تهران است که دارای چهار شهر شهرری، باقرشهر، کهریزک و حسن آباد و چهار بخش مرکزی، کهریزک، فشاپویه، خاوران و قلعه نو است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.