به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران ، سرهنگ قباد خنجری گفت : مامورین پلیس امنیت شهرستان پاکدشت در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت غیر قانونی یک کارگاه تولید و توزیع خیارشور و ترشی در سطح حوزه شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت پس از شناسایی این کارگاه با هماهنگی مقام قضائی و با حضور نماینده شبکه بهداشت از این کارگاه تولید و بسنه بندی ترشیجات بازرسی کردند که موفق به کشف یک هزار و 120 کیلوگرم خیارشور و ترشیجات غیر بهداشتی و فاسد شدند.
وی اظهار کرد: محیط این کارگاه و روش تولید ترشیجات در آن کاملا غیر بهداشتی بوده و گردانندگان آن بدون مجوز اداره بهداشت اقدام به تولید این محصولات می کردند.
خنجری اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده و با دستور مقام قضایی این کارگاه پلمب و 3 نفر در رابطه با رسیدگی این پرونده دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان پاکدشت از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف و عدم رعایت قوانین توسط واحد های صنفی مراتب را از طریق سامانه 110 به اطلاع نیروی انتظامی برسانند.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.