به گزارش ایرنا، داریوش خطیر عصر شنبه در جلسه هماهنگی شهرداری و بخشداری کهریزک در آستانه روز درختکاری اظهار کرد: باتوجه به آمادگی شهرداری کهریزک اجرای بیش از 10 برنامه و کاشت و توزیع این تعداد از نهال رایگان در شهر و روستاهای بخش کهریزک در فهرست وظایف مدیریت شهری کهریزک تعریف شده است.
وی افزود: در این جلسه هم اندیشی برنامه های پیشنهادی شهرداری جهت برگزاری آیین درختکاری شهرستان ری به میزبانی شهرداری کهریزک، بررسی و اجرای برنامه ها نهایی شد.
وی تصریح کرد: بر اساس تدابیر پیش بینی شده ،همزمان با برگزاری آیین درختکاری در شهرک تعاونی مسکن مهر و دعوت از مسئولان و اهالی شهر، شرایط مناسبی برای مشارکت در کاشت نهال برای همه حاضران فراهم می شود تا در این روز، فرصت کاشت نهال برای همه مهمانان فراهم شود.
خطیر اظهار داشت: با مشارکت اداره منابع طبیعی در روز درختکاری، کارت همیار طبیعت نیز برای شهروندان و دوستداران طبیعت صادر خواهد شد که اجرای این طرح فرهنگی تاثیر بسزایی در افزایش جلب مشارکت شهروندان در حفظ و صیانت از محیط زیست دارد.
15 تا 22 اسفند ماه هر سال در ایران به عنوان “هفته منابع طبیعی” نامگذاری شده است که نخستین روز این هفته یعنی 15 اسفند “روز ‌درختکاری‌” است.
بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا(س)، از غرب به اتوبان تهران ـ قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله 13 کیلومتری شهرستان ری واقع شده است.
6003
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.