به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با اشاره به حادثه شهادت تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی و بسیجیان در خیابان پاسداران گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش دارند تا با به راه اندازی اغتشاش، اصل نظام را زیر سئوال ببرند.
وی افزود: هر چند که برخی از اعضای فرقه دراویش با صدور بیانیه اغتشاش اخیر را محکوم کرده اند، ولی مدت نسبتا طولانی خیابان پاسداران تهران عرصه تاخت و تاز این فرقه بوده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مردم از دستگاه قضایی می خواهند تا در برخورد با اغتشاش گران و مخلان نظم و امنیت ، انقلابی عمل کنند، افزود: امروز دستگاه قضایی باید اقتدار و صلابت خود را به رخ بکشد و در اسرع وقت قاتلان شهدای این حادثه را محاکمه و در خیابان پاسداران مجازات کند.
وی با بیان اینکه در این حادثه دردناک شاهد خط دهی فضای مجازی بودیم، گفت: برخی مسئولان تا چه زمانی می خواهند در برابر فضای مسموم مجازی بی تفاوت باشند، آن هایی که ادعای انقلابی بودن و پایبندی به قانون اساسی دارند، نسبت به دغدغه های رهبری در خصوص فضای مجازی بی توجه هستند.
امام جمعه موقت ورامین در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته، با گلایه از رشد قلیان سراها در ورامین گفت: مسئله رشد قلیان سراها و قماربازی در برخی از این اماکن بسیار خطرناک است برخورد صنفی مناسبی نیز با این اماکن صورت نمی گیرد.
محمودی گفت: جای سئوال است که برخی از متولیان و مسئولان نسبت به این مسائل بی تفاوت شده اند، اگرچه آحاد مردم در این رابطه و مبارزه با فساد و انحراف مسئولیت دارند ولی از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی و مسئولان اصناف می خواهیم به این وضعیت نگران کننده رسیدگی کنند.
تهرام/7254
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.