به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت: ملت ایران اسلامی با درک صحیح از شرایط کشور، در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شرکت کردند تا بار دیگر ثابت کنند هرگز از اسلام و انقلاب فاصله نگرفته و با وجود مشکلات کشور و گله هایی که دارند، پای اصل نظام ایستاده اند.
وی با اشاره به این که قانون اساسی میراث امام ، شهدا و عصاره ارزش های ملی است اظهار کرد: این سخن که انقلابی کسی است که قانون اساسی را قبول داشته باشد ، درست است ولی کسی که قانون اساسی را قبول دارد ولی از ولایت فقیه تبعیت نمی کند ، انقلابی نیست .
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود : کسانی انقلابی هستند که ضمن اعتقاد به قانون اساسی ، به ولایت فقیه اعتقاد و پایبندی عملی داشته باشند.
وی افزود : ملت ایران در 22 بهمن نشان داد، با وجود تمام سم پاشی ها و تبلیغات دشمن، راه امام(ره) و شهدا را فراموش نمی کنند و هرگز از ولایت فقیه جدا نمی شوند.
محمودی با تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: مردم با شرکت در مراسم نمادین تشییع حضرت زهرا(س) که سه شنبه شب و بعد از نماز مغرب و عشا، مانند سال های قبل برگزار می شود ، عشق و ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت ابزار کنند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.