به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر زنجان افزود: مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال به میدان آمدند تا بار دیگر به تمام جهان اعلام کنند که همچنان به آرمان های انقلاب، امام خمینی (ره) و شهدا وفادار هستند.
وی یادآور شد: حضور گسترده و باشکوه مردم در این یوم الله به واقع تماشایی بود و روح امام و شهدا را شاد کرد.
خطیب جمعه زنجان اظهار کرد: 2 برداشتی می توان از حضور گسترده مردم داشت، نخست تعهد به پیمان بسته شده با امام و دیگری پاسخ دادن به یاوه گویی های مستاجر کاخ سفید است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: در صورتی که رئیس جمهوری آمریکا ادعای دفاع از حقوق مردم و مقابله با فساد حاکم بر یک حکومت همچون ایران اسلامی را دارد، ابتدا برای رفع مشکلات کشورش پیشگام شود.
وی تاکید کرد: مردم ایران هم بدانند هر شخصی قصد مبارزه اساسی با دولت مستکبر آمریکا را دارد، باید به مردم خدمت و با فساد مبارزه کند.
حجت الاسلام خاتمی ادامه داد: یکی از ابزارهای مبارزه با دشمن؛ مقابله با فساد، تبعیض، فاصله طبقاتی است و این موضوع از وظایف همه ارکان نظام جمهوری اسلامی بشمار می آید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به فرا رسیدن سوم اسفند سالروز به حکومت رسیدن رضا شاه به کمک دولت استعماری انگلیس اشاره کرد و گفت: این دولت استعمار در تلاش بود تا با روی کار آوردن افرادی همچون رضا خان و آتاتورک، اساس اسلام را از کشورهای مسلمان نشین پاک کند و به اهداف خود دست یابد.
3001/8068
خبرنگار: مینا افشاری** انتشار: اسماعیل جهانبخش
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.