آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان، اظهار کرد: برنامه ریزی برای پوشش خبری و تصویری اوج شکوه و خروش ملی راهپیمایی 22 بهمن توسط پنج هزار عکاس و خبرنگار کشورهای خارجی، نشان از عظمت و جایگاه والای این روز دارد.
وی با بیان اینکه خفاش صفت ها عظمت مکتب انقلاب اسلامی را مشاهده می کنند و مدام با یاوه گویی، سعی در ایجاد توطئه دارند، تاکید کرد: حضور باشکوه تر مردم در راهپیمایی امسال به خصوص پس از ناآرامی های اخیر پاسخ محکم بر توطئه دشمنان است.
امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه مردم به رهبر معظم انقلاب و خون شهدا باید ببالند، گفت: حضور آحاد مردم به ویژه والدین و فرزندانشان در راهپیمایی ها از وفاداری و علاقه وافر آنها به انقلاب اسلامی نشان دارد.
وی حضور پرشورتر مردم در راهپیمایی 22 بهمن را باتوجه به ناآرامی های اخیر بسیار مهم دانست و افزود: دشمنان در این نا آرامی ها شکستی دیگر را تجربه کردند و به همین دلیل مردم باشکوه تر از همیشه باید در راهپیمایی شرکت کنند.
وی با تاکید بر تقویت تبلیغات دستاوردهای نظام در دهه فجر توسط دستگاه های اجرایی، گفت: امسال برخلاف سال های قبل برنامه های 10 شب دهه مبارک فجر را در 10 مسجد برگزار و در حد توان در این زمینه تبلیغ کردیم اما متاسفانه سایر مساجد، حسینه ها و دستگاه های اجرایی نسبت به نصب بنر برای تبلیغ برنامه ها کم کاری کردند.
وی در ادامه خواستار رسیدگی بیشتر به مشکلات و خواسته های مردم شد و افزود: مردم از فساد و تبعیض خسته شده اند.
امام جمعه همدان همچنین با انتقاد از آمار طلاق در جامعه گفت: متاسفانه فاصله خانواده ها بیشتر شده و بزرگترها نسبت به حل اختلافات و جلوگیری از طلاق زوج ها بی توجه شده اند.
وی تصریح کرد: در این حوزه مشاورانی که نسبت به حل اختلاف زوج ها و بازگشت آنها به زندگی مشترک تلاش می کنند، دارای جایگاه و ارزش والایی هستند.
7520/2090
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشار دهنده: سعید زارع کندجانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.