به گزارش خبرنگار ایرنا،در این مراسم که خانواده های معزز شهیدان و ایثارگران و برخی مدیران اجرایی حضور داشتند ، جانشین فرمانده سپاه سید الشهدا استان تهران ضمن تسلیت سالروزشهادت حضرت فاطمه (س ) با گرامیداشت خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گفت: شهدا به خاک افتادند تا ما بر خاک نمانیم، شهدا از دست نمی‌روند بلکه به دست می‌آیند.
سرهنگ علیرضا حیدرنیا در جمع افزود: شهید آینه جمال و جلال خداوند متعال بر روی زمین است و به برکت خون شهیدان امروز در جامعه ای امن با اقتدار زندگی می کنیم، خیرات و برکات خداوند متعال به واسطه خون شهیدان به ما می رسد .
مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران شهرستانهای استان تهران درحاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار اظهارداشت : شهیدان گمنام به حضرت فاطمه (س) اقتدا کردند، از خدا می‌خواهیم که ما را پیرو راه شهدا و قدر‌دان ایثار آنها قرار بدهد.
عبدالله مرتضوی افزود: مردم ما در حمایت از آرمان‌های امام (ره) و شهدا تا پای جان ایستادند و در این راه از هیچ مشکلی نمی‌هراسند.
مردم ولایتمدار بومهن با تشییع پرشکوه پیکر مطهر 2 شهید گمنام در پارک برکت انقلاب بومهن بر تجدید میثاق با شهیدان و بیعت با مقام معظم رهبری تاکید کردند.
پیکر این شهدا به تازگی از مناطق عملیاتی کربلای 5، ام الرصاص، عملیات فاو1 شناسایی شدند.
بومِهِن شهری در شرق استان تهران و جزو شهرستان پردیس است. بومهن تا سال 1375 جز شهر رودهن بود و پس از آن جدا شد.
امامزاده سلطان مطهر درحاشیه شهر بومهن و ۲۵ کیلومتری شرق تهران، در مسیر جاده هراز واقع شده است. این امامزاده از نوادگان امام صادق می‌باشد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
تهرام/9441 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.