به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین، عبدالحسین رحیمی افزود: تاکنون 76 مرکز این سازمان گواهینامه استاندارد تشویقی دریافت کردند و کار نظارت بر 25 مرکز دیگر به اتمام رسیده و تا پایان سال گواهینامه آن ها نیز صادر می شود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به ضرورت استانداردسازی و دقیق بودن تمامی تجهیزات برودتی از ابتدای سال جاری تاکنون 117 مورد کالیبراسیون تجهیزات برودتی با تعداد 1358 دستگاه انجام شده است.
رحیمی افزود: این طرح در قالب لکه گیری کالیبراسیون تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و بر روی تمامی تجهیزات برودتی کالیبره شده، برچسب کالیبراسیون نصب می شود.
وی همچنین به تلاش سازمان مدیریت میادین در ارتقاء کیفی خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: در راستای صیانت از حقوق شهروندی، این سازمان علاوه بر شاخصه‌های تعیین شده از سوی سازمان ملی استاندارد، اقدام به تعیین شاخصه‌هایی برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده در میادین و بازارهای میوه و تره بار کرده است که غرفه داران ملزم به رعایت آن هستند.
به گزارش ایرنا، تفاهم نامه رعایت استاندارد 2082 در ساخت و بازسازی میادین و بازارهای میوه و تره بار و کنترل دقت تجهیزات برودتی و توزینی از سال 94 اجرایی شده است.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.