به گزارش ایرنا، مردم شهرستان پیشوا روز یکشنبه با اجتماع در میدان امام (ره) و حرکت در مسیرهای راهپیمایی منتهی به صحن مطهر امامزاده جعفر (ع)صحنه های زیبایی از وحدت و انسجام میان آحاد جامعه را خلق کردند.
حضور پرشور جوانان، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم در راهپیمایی امروز این واقعیت را ثابت کرد که گذر زمان نمی تواند در عشق و ارادات مردم، از نسل اول تا نسل چهارم انقلاب خللی وارد کند.
راهپیمایان باسردادن شعارهای ضد استکباری، انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد زدند.
فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در فضای این شهر طنین انداز شده و راهپیمایان با مشت های گره کرده مرگ استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل غاصب را خواستار شدند .
مسئولان نیز همپای دیگر شهروندان در این راهپیمایی حضوری فعال داشته و فریادهای ضد استکباری سر دادند .
مردم پیشوا سپس با حضور در صحن مطهر امامزاده جعفر (ع) مبداء قیام خونین مردم دشت ورامین در سال 42 ، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی گرامی داشته و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
محمدکرم محمدی فرماندار پیشوا در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: دهه فجر و یوم الله 22 بهمن، روزی باعظمت و اقتدار آفرین در تاریخ افتخارات ملت بزرگ ایران است که در آن خونی تازه به رگ های جوشان این ملت وارد و طومار 2500 ساله طاغوتیان در هم پیچیده شد.
وی افزود: حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کرد که به خوبی دریافته اند ایران اسلامی بیش از هر زمان دیگری به همدلی، همزبانی و یکصدایی نیاز دارد و یوم الله 22 بهمن بهترین فرصت برای نمایش این همزمانی و یکصدایی است.
وی بیان کرد: ملت سربلند ایران اسلامی در راهپیمایی امروز جلوه ای از میثاق الهی خود با مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای، بالندگی و عزت میهن اسلامی را به رخ ابرقدرت های دنیا کشیدند و ندای وحدت و یکدلی را سر دادند.
به گزارش ایرنا مردم شهرستان پاکدشت نیز در سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، با حضور در خیابان های شهر سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند؛ نسل های مختلف جامعه در کنار یکدیگر صحنه های از حماسه حضور را به تصویر کشیده و نشان دادند که ملت ایران در هر شرایط و زمانی از آرمان های انقلاب اسلامی حراست خواهد کرد و این انقلاب به نسل و یا دوره خاصی تعلق ندارد.
مردم پاکدشت از مردم و زن، پیر و جوان، کودک و خردسال با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کردند که انقلاب و پیروزی آن، نمادی برای اتحاد، انسجام و عاملی برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.
در طول مسیر راهپیمایان با سر دادن شعار «هیهات من الذله» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، آمادگی خود را برای تقدیم جان در راه اسلام اعلام کردند.
در طول مسیر، مردم به صورت خودجوش با ایجاد ایستگاه های صلواتی، از جمعیت حاضر در راهپیمایی با گل و شیرینی پذیرایی می کردند.
بسیاری از تولید کنندگان گل شهرستان پاکدشت با توزیع گل بین مردم، شادی خود را با مردم تقسیم کردند.
شهرستان های پیشوا و پاکدشت در جنوب شرق استان تهران واقع شده اند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.