به گزارش ایرنا ، دکتر سید حسین نقوی حسینی روز پنجشنبه در نشست مشترک استاندار تهران با صاحبان صنایع ، کارآفرینان و کشاورزان بخش جوادآباد ورامین گفت : مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت رسانی به آن ها وظیفه ای است که به واسطه حضور مردم در صحنه بر دوش مسئولان گذاشته شده است.
وی تصریح کرد: این که استاندار تهران در سفرهای استانی در مناطق مختلف حضور پیدا کرده و از صبح تا شب وقت می گذارد ، پای درد دل مردم می نشیند ، ملاقات مردمی برگزار کرده و با خانواده شهدا دیدار می کند ، تلاش ارزشمندی است که می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند و باید این اقدام سرلوحه تمامی مسئولان قرار گیرد.
نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود : بخش جوادآباد به عنوان بزرگترین بخش استان تهران ، موثرین بخش استان از نظر تولید در حوزه کشاورزی و دامپرروی است و در صورت توجه ویژه می توانند تمامی نیازهای غذایی استان را تأمین کنند.
نقوی افزود : وجود سه شهرک صنعتی چرمشهر ، سالاریه و شهید ملاآقایی ، بخش جوادآباد را به یکی از صنعتی ترین مناطق استان تبدیل کرده و لازم است تا با رفع موانع تولید ، زمینه افزایش میزان تولیدات و ایجاد فرصت های شغلی را فراهم کند.
وی اظهار امیدواری کرد در سایه حمایت های دولت و باز شدن گره های تولید ، شاهد رشد اقتصاد منطقه و به واسطه آن مشکلات اقتصادی استان باشیم.
ورامین با دو بخش جوادآباد و مرکزی و با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.