مسعود مرسل پور روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مردم و مسئولان شهرستان قرچک ، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر که متقارن با ایام فاطمیه شده، به منظور پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل، برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اجرا می کنند.
وی اظهار کرد: اجرای پروژه های عمرانی قرچک با رویکرد پروژه های روستایی، در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید در توجه به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته صورت پذیرفته و با بهره برداری از این پروژه ها، خدمت رسانی به روستائیان از کیفیت بیشتری برخوردار می شود.
مرسل پور افزود: این طرح ها در حوزه جهاد کشاورزی، برق، آموزش‌ و پرورش، مخابرات، بهزیستی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، بهداشت و درمان، شهرک صنعتی و طرح‌های شهری و روستایی است که توسط شهرداری و بخشداری اجرا شده است.
وی گفت: طرح های عمرانی بخش مرکزی قرچک شامل کلنگ زنی سالن چندمنظوره، سوله بحران دهیاری محمدآباد، جدول‌گذاری پیاده‌روسازی و نصب پایه روشنایی قشلاق اول، آسفالت معابر روستای صالح‌آباد، کلنگ زنی ساختمان چندمنظوره، سینما و فرهنگسرا و بوستان روستای قشلاق جیتو، جدول‌گذاری خیابان شیخ انصاری روستای ولی‌آباد و فاز 1 و 2 کف‌پوش و روشنایی خیابان شیخ انصاری روستای صالح‌آباد است.
فرماندار قرچک گفت: پروژه های حوزه شهر قرچک توسط شهرداری اجرا شده و یا عملیات ساخت آن آغاز می شود شامل بهره برداری از سه زمین چمن مصنوعی ورزشی، آغاز عملیات ساختمان دو فرهنگسرا، کلنگ زنی سوله بحران منطقه 2 و آغاز عملیات ساخت ساختمان معاونت خدمات شهری شهرداری قرچک است.
مرسل پور افزود: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، چهار واحد فرآوری خشکبار، دو واحد تولید جوراب و یک واحد بسته‌بندی چای در شهرک صنعتی قرچک به بهره برداری می رسد.
وی از بهره برداری از طرح های نوین؛ گلخانه هیدروپونیک توت‌فرنگی، استخر پرورش ماهی، یک باب مدرسه مشارکتی با خیرین و پایگاه اورژانس اجتماعی به عنوان دیگر پروژه هایی یاد کرد که در ایام الله دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد.
فرماندار قرچک بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها 375 فرصت شغلی مستقیم ایجاد می شود.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.