به گزارش ایرنا سید ضیاء هاشمی، روز پنجشنبه در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویر احمد ابراز امیدواری کرد که این خبرگزاری با فعالیت خود در سطح ملی بتواند فضای امید و نشاط را در جامعه تقویت کند.
وی با بیان اینکه رسانه ها با کمک به مدیریت کشور واقعیت ها را شفاف و دستاوردها را در جامعه منعکس می کنند، اظهار کرد: رسانه ها ضمن اینکه زبان مردم در بین مسئولان هستند، می توانند دغدغه های مدیران را نیز به جامعه منعکس کنند.
هاشمی یادآور شد: خبرگزاری جمهوری اسلامی با داشتن دفاتر داخلی و خارجی در انتشار اخبار و اطلاع رسانی دقیق نقش موثری داشته و در آینده نیز در این مسیر تلاش مضاعفی خواهد داشت.
وی با بیان اینکه خبرگزاری جمهوری اسلامی فصل جدیدی از همکاری با استان های کشور را آغاز خواهد کرد، گفت: همراهی و اعتماد متقابل رسانه ها و مدیریت منشا حرکت و تلاش خواهد بود.
وی با تاکید بر عملکرد رسانه ها به عنوان بازتاب دهنده عملکرد دستگاه ها و همچنین کمک به فضای نقدپذیری در جامعه عنوان کرد: مدیران نیز باید پذیرای نقدهای سازنده باشند و ایرنا بر تعامل سازنده با مجموعه مدیریت کشور تاکید دارد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز در این دیدار ضن تاکید بر نقش رسانه ها به ویژه خبرگزاری ایرنا بر اطلاع رسانی دقیق، درست و به هنگام از فعالیت ها و عملکردهای دستگاه های دولتی در این استان، نقد مفید و سازنده را راهگشای مدیران در استان دانست.
وی گفت: خبرگزاری ایرنا می تواند با بهره گیری از سابقه فعالیت خود و در پیش گرفتن رویکرد منطقی و متعادل به نقد سازنده پرداخته و به رفع برخی موانع در استان کمک کند.
احمدی با بیان اینکه فضای تهیه اخبار و انتشار آن در استان کهگیلویه و بویر احمد توسط رسانه های مختلف وجود دارد خاطر نشان کرد: خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) به عنوان رسانه رسمی نظام جمهوری اسلامی منشا خدمات موثری در استان بوده است.
وی با اشاره به گسترش استفاده از فضای مجازی در بین شهروندان در سال های اخیر خاطر نشان کرد: با گسترش فضای مجازی نقش رسانه های رسمی در فضای اطلاع رسانی باید به گونه ای باشد که افکار عمومی را به درستی هدایت کند تا به مطالبات مردمی در حد امکانات و توانایی نظام پاسخ داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویر احمد در ادامه این دیدار اتمام پروژه های نیمه تمام در سطح استان، توجه به اشتغال با بهره گیری از سرمایه گذاری داخلی و خارجی، توجه به صادرات استان را از جمله برنامه های آتی دولت در سطح استان عنوان کرد.
علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز-پنجشنبه- با حضور در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، از بخش های مختلف ایرنا دیدن و با سید ضیاء هاشمی مدیرعامل این سازمان دیدار و گفت و گو کرد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا) خبرگزاری رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران است که سابقه بیش از 83 سال فعالیت در حوزه های خبری را در کارنامه خود دارد.
خبرنگار: معصومه آقا امینی
تهرام/7244/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.