به گزارش ایرنا، یداله صادقی عصر یکشنبه در دهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع که با حضورمحمد امامی امین معاون اقتصادی استاندار تهران دراستانداری برگزارشد با بیان اینکه این نشست ها با حضور تولید کنندگان و نمایندگان دستگاه های ذیربط برگزار شده است افزود: در سالهای ٩٥،٩٤ و ٩ ماهه گذشته سالجاری یک هزار و 817 مصوبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی شده است.
یداله صادقی افزود: مشکل 3 هزار و 81 شرکت متقاضی از سال ٩٤ تاکنون در ستاد مطرح شده است که براساس آن ٦٧٧ مصوبه مربوط به امور یک هزار و 561 مورد مربوط به بانک ها و ٦٥٧ مورد مربوط به تأمین اجتماعی است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران نیز دراین نشست گفت: 190 نشست کارشناسی از ابتدای امسال برای رفع موانع تولید در استان تهران برگزار شده است.
امامی امین افزود: دستگاه های ذیربط دولتی از جمله نمایندگان بانک ها، بیمه تامین اجتماعی و مالیات پس از بررسی مسائل تولید کنندگان و دریافت مشکلات و موانع آنان راه کارهای لازم را ارائه و با آنان همکاری کردند.
وی ادامه داد: تولیدکنندگان دارای مشکل و موانع از طریق معاونت اقتصادی استانداری تهران و ادارات صنعت، معدن و تجارت و جهادکشاورزی مسائل و مشکلات خود را برای طرح در این نشست های کارشناسی ارسال می کنند.
امامی امین با اشاره به دهمین نشست کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: در نشست امروز 14 پرونده مطرح شد و نشست های کارشناسی تولید کنندگان با بانک ها، تامین اجتماعی و امور مالیاتی مورد تایید قرار گرفت.
دهمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران به ریاست امامی امین معاون اقتصادی استانداری تهران و با حضور تولید کنندگان و نمایندگان دستگاه های اجرایی با هدف بررسی و رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی برگزار شد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: محمد بیدارمنش انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/6139 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.