به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : امروز جهانیان شاهدند که مردم مظلوم فلسطین بیش از هر زمان دیگر با قدرت در برابر استکبار جهانی ایستاده و راه نفوذ بیش از پیش صهیونیسم بین المللی را سد کرده است .
وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها موضع قاطع جمهوری اسلامی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت اعلام کرده اند و این امر باعث شده تا جهانیان و به ویژه جوانان فلسطین بیش از هر زمان با ماهیت پلید اسرائیل غاصب آشنا شوند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود : زمانی اسرائیل شعار از نیل تا فرات را سر می داد ولی امروز مقاومت مردم فلسطین باعث شده تا آنان دور خوددیواری بلند بکشند تا خود را از هجوم جوانان فلسطینی در امان دارند.
محمودی تأکید کرد: امروز مسأله فلسطین به موضوع اصلی جهان اسلام تبدیل شده و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نمی توانند آن را به موضوع فرعی اسلام تبدیل کنند.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به 26 دیماه روز فرار شاه گفت : محمدرضا پهلوی وقتی جان و تاج و تخت را در خطر دید، از ایران فرار کرد و بار دیگر اوج خیانت خود را به مردم ثابت کرد.
وی با اشاره به تجمع های هفته های اخیر در برخی از مناطق کشور گفت : در جریان اعتراض ها مردم ، زباله بازیافت شده پهلوی در شبکه های ماهواره ای برای بازگشت به ایران اعلام آمادگی می کند، اما این تفاله های رژیم پهلوی و سلطنت طلب های خود فروخته بدانند، آرزوی بازگشت به این سرزمین پاک را به گور خواهند برد.
محمودی همچنین با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روزپرستار گفت : حضرت زینب(س) الگوی عفاف، وقار، ایثار، ولایتمداری، دشمن شناسی و وظیفه شناسی است و همه افراد به ویژه بانوان باید ایشان را الگوی رفتاری خود قرار دهند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.