به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های نماز جمعه شهرستان قرچک گفت: اگر مقاومت و ایستادگی شهیدان و رزمندگان اسلامی در برابر نفوذ دشمن نبود، امروز این عزت و اقتدار نصیب ایران اسلامی نمی شد بنابراین تنها راه عزتمندی کشور، حفظ مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن است.
وی اظهار کرد: شهدای مدافع حرم نیز در راه عزت و اقتدار ایران اسلامی رشادت و از خودگذشتگی فراوانی نشان دادند و با خون خود، توطئه استکبار جهانی در فشار آوردن به ایران اسلامی را خنثی کردند.
وی بیان کرد: ایمان مردم ایران اسلامی چنان قدرتی به کشور داده که هیچ از دشمنان قسم خورده نظام به خود جرأت جسارت به خاک این کشور نمی دهند و باید با حرکت در این مسیر از ارزش های اسلامی دفاع کرد.
اسماعیلی با اشاره به برخی حوادث هفته های اخیر در مناطق مختلف کشور گفت: مشکلات مالی و اقتصادی و گرفتاری های روزمره مردم باعث شد تا برخی از افراد به خیابان ها آمده و اعتراض خود را از وضعیت موجود نشان دهند ولی یقینا هدف این افراد با کسانی که آشوب گری کردند، پرچم کشور را آتش زدند و به اموال عمومی تعرض کردند متفاوت است.
وی تصرح کرد: مردم با حضور خود باردیگر فتنه را خاموش کردند ولی مسئولان نباید مشکلات مردم را فراموش کرده و از کنار آن به سادگی بگذرند.
امام جمعه قرچک گفت : مسئولان باید بر حسب وظیفه قانونی خود پاسخگوی مشکلات مردم بوده و با تلاش و همدلی ، مسائل اقتصادی کشور را برطرف کنند.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.