به گزارش ایرنا از مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، محمدعلی نجفی در حاشیه بازدید از پروژه های جنوبی پایتخت افزود: پیشنهاداتی برای انجام کارهایی در راستای مقاوم سازی گود برج مجاورمیلاد ارائه شده تا لطمه‌ای به اطراف آن زده نشود.
وی با بیان اینکه اصل موضوع این است که بنیاد تعاون ناجا این زمین را در اختیار دارد و قرار بوده هتل بسازد تصریح کرد: این مسأله باید حل و فصل شود که کار زودتر انجام یا زمین از آنها پس گرفته شود.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: موضوع عدم ایمنی و لطمه‌ای که ممکن است به برج زده شود، دقیقا محاسبه شده و اقدامات ایمنی در راستای ایمن سازی گود انجام می‌شود.
وی در بخش یگری از سخنان خود با بیان اینکه نمایشگاه شهر آفتاب مسائل اقتصادی ، حقوقی و مدیریتی فراوان دارد اظهار کرد: با پیشنهاداتی که از سوی اعضای شورای اسلامی شهر تهران ارائه شد موافقم و باید در راستای این موارد عمل کنیم.
شهردار تهران خاطرنشان کرد: با مشارکت وزارت صنعت و معدن و تجارت و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می توان نمایشگاه شهر آفتاب را تکمیل کرد.
وی درخصوص واگذاری درصدی از سهام شهر آفتاب به بانک شهر در ازای بدهی های شهرداری اضافه کرد: در حال حاضر امکان تبدیل این حجم از پول به سرمایه ثابت درست نیست؛ ضمن اینکه بانک مرکزی نیز چنین اجازه ای به بانک شهر نمی دهد.
شهردار تهران صبح امروز از پروژه های جنوب پایتخت از جمله کارخانه سیمان ری، برج طغرل، شهر آفتاب و پروژه احداث رمپ و لوپ های خلیج فارس دیدن کرد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.