به گزارش ایرنا، مجید عسگری روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آبدانان اظهار کرد: مسئولیت حفظ و پاسداری از کیان جمهوری اسلامی ایران بر عهده مردم است و تاکنون نیز در اوج عظمت و صداقت این امانت را چون گوهری گرانبها حفظ و نگهداری کرده و بر ایمان ، تعهد و پیمان خود با آرمان امام راحل (ره) و شهدا به خوبی وفادار مانده اند.
وی مدیران را خادمان بی منت مردم دانست و افزود: رسالت مهم و اساسی شوراهای و شهرداری تلاش بی وقفه برای خدمت به شهروندان و ایجاد امید ، نشاط و سر زندگی در بین جامعه شهری است.
فرماندار آبدانان اعتبارهای عمرانی سالجاری شهرداری آبدانان را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به هماهنگی های بعمل آمده با متولیان سازمان برنامه و بودجه تا پایان دیماه بخش زیادی از این منابع محقق و در اختیار شهرداری آبدانان قرار می گیرد.
عسگری با اشاره به این موضوع که تمام تلاش دولت رفع مشکل مردم و ایجاد رفاه نسبی آنان است، گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران باید همت کنند با بهسازی و اصلاح معابر، نصب المان های نوین شهری و از سرگیری و تکمیل طرح های نیمه تمام شهری، بستری مفرح و جذاب را برای مردم آبدانان در آستانه سال جدید فراهم کنند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبدانان نیز در این دیدار گفت: طی چهار ماهه گذشته 40 هزار مترمربع آسفالت در سطح خیابان ها، معابر ، میادین و کوچه های شهر آبدانان انجام شده است.
سید حرمت الله موسوی مقدم عدالت محوری و پاسخگویی به مردم را 2 اولویت مهم اعضای شورای اسلامی دوره پنجم آبدانان عنوان کرد و افزود: برای زیرسازی، اصلاح و انجام آسفالت هشت میلیارد ریال از محل منابع داخلی و کمک های دولت هزینه شده است.
شهردار آبدانان نیز در این نشست گفت: تا پایان امسال با هزینه ای معادل یک میلیارد و 800 میلیون ریال برج پرچم بر فراز تپه سنگی و طبیعی بربلیه نصب و آب نمای موزیکال و هوشمند نیز در میدان ولیعصر(ع) اجرا می شود.
شاپور هادیزاده تاکید کرد: همچنین به منظور ساماندهی ترافیک شهری و تسهیل در رفت و آمد مردم با مصوبه شورای اسلامی شهر ضمن اجرای طرح پارکبان و هوشمندکردن علائم راهنمایی و رانندگی با مشارکت بخش خصوصی یک پارکینک مناسب در سطح شهر طراحی و راه اندازی می شود.
شهرداری آبدانان با 60 سال قدمت و رتبه 6 با 170 نیرو کارگری و کارمندی مشغول ارائه خدمت به 27 هزار نفر جمعیت شهری این منطقه است.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6119/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.