به گزارش شنبه روابط عمومی استانداری یزد، سیدرضا خادمی در دیدار استاندار با اعضای شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین حوزه عمرانی استانداری و شهرداری یزد در خصوص برگزاری جشن ثبت جهانی شهر یزد گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است اعتباری برای اجرای نورپردازی در بافت تاریخی و محدوده ثبت جهانی شده در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه ستاد مدیریت راهبردی بافت تاریخی در هفته جاری تشکیل خواهد شد ،افزود: با توجه مشکلات مالی شهرداری ها لازم است بودجه نویسی واقع بینانه‌تر باشد تا عملیاتی شود، از سوی دیگر به جذب مشارکت سرمایه گذار نیاز است .
وی با بیان اینکه وضعیت حمل و نقل عمومی مناسب نیست؛ ادامه داد: از 263 اتوبوسی که داریم 55 دستگاه دولتی است که بخش اعظمی از این اتوبوس ها بالای 10 سال سن دارند.
وی درباره ورودی شهر یزد هم با اشاره به بازدیدهایی که انجام شده است گفت: ساماندهی ورودی های شهر یزد با کمک دستگاه های مرتبط و شهرداری‌ها در دستور کار قرار گرفته است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با بیان اینکه وضعیت ساخت و سازها در یزد اصلا مناسب نیست؛ افزود: سال گذشته پنج هزار و 563 پرونده تخلف ساختمانی داشتیم و برای اینکه وضعیت را بهبود بخشیم اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است.
1968. 6197 خبرنگار: رحمانی** انتشار: فلاح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.