به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری قرچک که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ایران اسلامی همیشه با ترفند ها و توطئه های مختلف دشمن مواجه است و غفلت از این دسیسه ها می تواند بدنه نظام را تضعیف کند.
وی افزود : امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان به وحدت و همدلی نیاز دارد ، کسی که در حکومت اسلامی به عیب ها و ایرادات ، مغرضانه نگاه کرده و در جهت تضعیف دولت اسلامی حرکت کند ، فعل حرامی را انجام داده است.
وی تأکید کرد: هیچ کس حق ندارد تشکیلات نظام به ویژه دولت اسلامی را تضعیف کند که در این صورت فرقی با دشمنان قسم خورده نظام ندارد.
اسماعیلی با اشاره به آشوب های هفته گذشته در برخی از مناطق کشور بیان کرد: اگر مشکلات اقتصادی برطرف شود ، پول های به سرقت رفته و اختلاس شده به کشور باز گردد ، بسیاری از مشکلات برطرف می شود.
وی گفت : مسئولان در سطح شهرستان ، استان و کشور باید با جدیت ، اخلاص و ایمان فعالیت کرده و مشکلات مردم را برطرف کنند ، بیان حقایق مربوط به مشکلات جامعه به مسئولان بالادستی باعث می شود تا مشکلات سریعتر بررسی شده و برطرف شود.
امام جمعه قرچک تأکید کرد: امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگر به دمیده شدن روح امید نیاز دارد و نا امید کردن جامعه از آینده ، جز ایجاد فاصله میان مردم و مسئولان نتیجه ای را در بر نخواهد داشت.
مسعود مرسل پور فرماندار قرچک نیز دراین نشست گفت :دولت با وجود تمامی تنگناها توانسته بسیاری از مشکلات را به ویژه در حوزه اشتغال برطرف کرده است و نمونه آن را می توان به ایجاد 222 فرصت شغلی در شهرستان قرچک مشاهده کرد و در صورت رفع مشکل گاز در شهرک صنعتی ، تا پایان سال 600 فرصت شغلی مستقیم نیز ایجاد می شود.
وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر کشور به وحدت ، همدلی و حرکت در مسیر مصالح نظام و سرلوحه قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیاز دارد ، در این صورت است که می توان به آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یافت.
وی بیان کرد : دولت یازدهم و دوازدهم بیش از دولت های قبل زیر ذره بین افراد قرار دارد و نباید با رفتارهای نسنجیده ، بهانه دست مخالفان دولت داد و از تخریب دستاوردهای دولت جلوگیری کرد
فرماندار قرچک اظهارداشت :حساب مردم منتقد از آشوب گران و فریب خوردگان و عوامل وابسته به دشمنان ا نقلاب جداست و مسئولان باید برای جلب رضایت مردم بیش از پیش تلاش کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.