عبدالحمید احمدی روز یکشنبه در حاشیه مراسم پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی در ابن بابویه شهرری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: وزارت ورزش و جوانان به تمامی هیات های ورزشی و ادارات کل ورزش و جوانان استان ها تاکید کرده است که در فعالیت های خود از سیاست های سازمان های مردم نهاد استفاده کنند.
وی تاکید کرد: بخشی از امور اجرایی وزارت و ورزش و جوانان باید به سمن ها واگذار شود تا از طریق سازمان های مردم نهاد فرصتی برای فعالیت و کسب تجربه در جهت ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم پیدا کنند.
احمدی سازمان های مردم نهاد را ظرفیت عظیم در دست وزارت وزرش و جوانان در جهت خدمت رسانی به مردم دانست و ابراز کرد: حمایت از سازمان های مردم نهاد باعث می شود که وزرات ورزش و جوانان از یک ظرفیت عظیم جوان در جهت ارتقای خدمت رسانی به مردم در سراسر کشور بهره مند شود.
وی ادامه داد: هیات های ورزشی در استان ها به عنوان بخش غیر دولتی و مردمی محسوب می شوند ولی سازمان های مردم نهاد با همکاری هیات های ورزشی یک ظرفیت هم افزا محسوب می شوند که می توانند خدمات خوبی را به مردم ارئه دهند.
احمدی در ادامه به موضوع ازدواج جوانان پرداخت و عنوان کرد: معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور با برگزاری کلاس های آموزش برای جوانان در قبل، حین و بعد از ازدواج کمک شایانی در جهت تحکیم زوج های جوان دارد.
به گفته معاون وزیر ورزش و جوانان در حال حاضر وام ازداوج برای زوج های جوان 100 میلیون ریال است که وزارت ورزش و جوانان با همکاری بانک مرکزی به دنبال افزایش این میزان است.
پنجاهمین سالگرد درگذشت جهان پهلوان غلامرضا تختی صبح امروز( یکشنبه) با حضورعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزیر ورزش و جوانان، حق شناس، خلیل آبادی و نظری اعضای شورای شهر تهران، رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، صفوی شهردار منطقه 20 و جمعی از ورزشکاران، هنرمندان و پیشکسوتان ورزش کشتی و اقشار مختلف مردم در ابن بابویه شهر ری برگزار شد.
3218/7247/6003
خبرنگار: امین کمالی فر ** انتشاردهنده: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.