به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد علی اسدی عصر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران افزود: معتادان متجاهر جمع آوری شده در مراکز دولتی و خصوصی بصورت رایگان خدمات درمان و بازپروری دریافت می کنند.
وی با بیان اینکه 280 مرکز خصوصی و 6 مرکز دولتی در استان تهران کار پذیرش و بازپروری معتادان را انجام می دهند افزود: پذیرش معتادان بر اساس پایش و عدم ابتلای آنها به بیماری های خطرناک از جمله بیماری های مسری، ایدز و زخم باز صورت می گیرد.
اسدی ادامه داد: معتادان پذیرش شده به مدت 3 ماه از خدمات مراکز بهره مند می شوند و در صورت صلاحدید مقام قضایی این نگهداری تا 6 ماه ادامه می یابد.
وی ادامه داد: یکی از مطالبات جدی مردم جمع آوری معتادان متجاهر در سطح کلانشهرها بود که در این راستا ساماندهی و افزایش ظرفیت مراکز درمان و بازپروری معتادان در دستور کار قرار گرفت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران تصریح کرد: قرارگاه فوریت های اجتماعی به دستور استاندار تهران و با توجه به مصوبه شورای اجتماعی کشور به مسئولیت فرمانداری تهران تشکیل و مقرر شد در این قرارگاه تمامی معتادان جمع آوری شده با توجه به وضعیت برای طی کردن مراحل پذیرش و درمان به مراکزی خاص معرفی شوند.
به گزارش ایرنا، نشست شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر استان تهران با هدف بررسی اقدامات انجام شده نهادهای مسئول در زمینه جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر عصر چهارشنبه به ریاست محمد حسین مقیمی استاندار تهران و با حضور مسئولان نهادهای مرتبط برگزار شد.
خبرنگار: محمد بیدارمنش**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6139/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.