**معرفی آذربایجان غربی به عنوان استان برتر در حوزه پژوهش کشور
آذربایجان غربی در هجدهمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری به عنوان یکی از استان های برتر کشور در حوزه پژوهش معرفی شد.

**بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه قطب پیوند مغز استخوان در شمال غرب کشور
فوق تخصص خون و سرطان بالغین بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه با بیان اینکه این مرکز آموزشی و درمانی قطب پیوند مغز استخوان در شمال غرب کشور به شمار می رود، گفت: از ابتدای سال تاکنون 11 پیوند موفقیت آمیز مغز استخوان برای بیماراسرطانی در این مرکز آموزشی درمانی انجام شده است.

**فرماندار: استفاده از حمل و نقل عمومی رکن اصلی در کاهش آلودگی شهر ارومیه است
فرماندار ارومیه با تاکید بر لزوم همراهی مردم در راستای کاهش آلودگی هوای این شهر گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی از ارکان مهم کاهش این آلودگی به شمار می رود که توجه ویژه مردم را می طلبد.

**تقدیر از 3 نوجوان پژوهشگر کانون پرورش فکری آذربایجان غربی
نهمین دوره برنامه های هفته پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حالی به پایان رسید که سه نوجوان عضو کانون آذربایجان غربی به علت ارائه پژوهش بر روی گیاهان درخشیدند.

**پیکر پاک شهید نیروی ویژه هوابرد در ارومیه تشییع شد
پیکر پاک شهید 'استواریکم محمد رزمی ' که روز یکشنبه این هفته در اثر عملیات رزمی ارتش در تهران به شهادت رسیده بود، امروز /سه شنبه/ در ارومیه تشییع شد.

**بهره برداری از نخستین سالن تیراندازی با کمان آذربایجان غربی در بوکان
رئیس هیات تیراندازی با کمان بوکان گفت: نخستین سالن اختصاصی تیراندازی با کمان آذربایجان غربی در این شهرستان به بهره برداری رسید.

**افزایش 2 برابری معامله سهام در بورس آذربایجان غربی
مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در هفته منتهی به 22 آذرماه جاری، 22 میلیون و 482 هزار و 996 سهم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در بورس منطقه ای این استان معامله شده است، گفت: این رقم در مقایسه با هفته منتهی به 14 آذر سال جاری نزدیک به 2 برابر افزایش یافته است.

**مشارکت هزار نفر در طرح زمستانی امداد و نجات خوی
رئیس اداره راهداری خوی گفت: طرح زمستانی امداد و نجات از امروز /27 آذرماه/ تا بیستم فروردین سال آینده با حضور یکهزار نفر از نیروهای امدادی و عمل کننده در حوادث اجرا می شود.

**انجام 620 آزمایش ایدز در مهاباد/ تنها یک مورد مثبت بوده است
رئیس مرکز بهداشت مهاباد گفت: در سال جاری 620 مورد آزمایش ایدز در این شهرستان انجام شده که جواب تنها یک مورد مثبت بوده است.

**فرماندار شاهین دژ: مبارزه با موادمخدر نیازمند مشارکت دانشگاه ها و مدارس است
فرماندار و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهین دژ گفت: مبارزه با مواد مخدر نیازمند مشارکت جدی نهادهای آموزشی از جمله دانشگاه ها و مدارس است.

**پنج گروه نظارتی بر فروش اقلام شب یلدا در مهاباد نظارت می کنند
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد با تاکید بر اینکه نظارت کافی بر کالاهای مورد نیاز مردم در شب یلدا وجود دارد، گفت: پنج گروه نظارتی بر فروش این کالاها برای جلوگیری از سوء استفاده سودجویان نظارت می کنند.

**نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی: هیات علمی دانشگاه ها و مسئولان کشاورزی مشکلات را اعلام کنند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دفتر نماینده ولی فقیه در استان آماده دریافت مشکلات بخش کشاورزی بوده و اساتید و مسئولان دانشگاهی بعد از احصا و شناسایی مشکلات و با وحدت و همدلی در زمینه حل و رفع و مشکلات استانی در این بخش، مطالبه گری را در اولویت قرار دهند.
3214/3072
** خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.