محسن ولیئی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: نیکوکاران در هشت ماه نخست امسال 23 میلیارد تومان در شعب صندوق امداد ولایت استان سپرده گذاری کردند.
وی بابیان اینکه هشت هزار و 284 فقره وام کارگشایی و اشتغال‌زایی به مبلغ 35 میلیارد و 337 میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط از طریق شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در استان تهران پرداخت‌شده، افزود: پرداخت این مبلغ نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 198 درصد رشد داشته است.
ولیئی با اشاره به اینکه تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی و بخشی از تسهیلات اشتغال توسط صندوق امداد ولایت به خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد و متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود، افزود: هفت هزار و 296 فقره وام کارگشایی به مبلغ 21 میلیارد و 187 میلیون تومان و 988 فقره وام اشتغال‌زایی به مبلغ 14 میلیارد و 150 میلیون تومان به خانوارهای تحت حمایت این نهاد در استان تهران و متقاضیان واجد شرایط پرداخت‌شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به نحوه افتتاح حساب در صندوق امداد ولایت، گفت: خیران با حضور در شعب صندوق امداد ولایت و دفاتر ادارات کمیته امداد می‌توانند نسبت به افتتاح حساب در این صندوق اقدام کنند.
وی تصریح کرد: با مشارکت خیران بتوانیم شرایط مناسبی برای رفع مشکل نیازمندان از طریق صندوق امداد ولایت فراهم کنیم.
ولیئی با اشاره به پرداخت صدقه الکترونیکی، تصریح کرد: پرداخت صدقه به روش‌های نوین الکترونیکی از طریق اپراتورهای تلفن همراه باهدف تسهیل پرداخت کمک‌های مردمی و افزایش اعتماد عمومی راه‌اندازی شده و مردم استان تهران در این زمینه استقبال خوبی داشتند.
وی افزود: مردم استان تهران می‌توانند از طریق شماره‌گیری سامانه تلفن گویای 7355 و ussd سامانه پیامکی #021*8877* صدقات خود را پرداخت کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران تاکید کرد: حامیان و خیران پشتوانه کمیته امداد در رسیدگی به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد هستند.
به گفته ولیئی در زلزله غرب کشور نیکوکاران تهرانی 74 کانکس را برای مردم مناطق ارسال کردند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.