حسن حبیبی پور روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برخورد نامناسب معلم یکی از مدارس مقطع متوسطه شهرستان اسلامشهر با یک دانش آموز در هفته گذشته(25 آذر) منجر به نامساعد شدن حال دانش آموز و حضور عوامل اورژانس در مدرسه می شود.
وی با بیان اینکه موضوع در همان روز با حضور مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و اولیای دانش آموز صورتجلسه می شود، اظهار کرد: این دانش آموز با حضور عوامل اورژانس تحت مداوا قرار گرفته و شرایط جسمی وی بهبود یافته و به حالت عادی(پایدار) برمی گردد.
وی تصریح کرد: دانش آموز موردنظر به دلیل داشتن سابقه بیماری تشنج، توسط والدین برای انجام آزمایشات لازم، در بیمارستان کودکان شهرستان اسلامشهر بستری می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر با تاکید بر اینکه با فرد خاطی برخوردی قانونی می شود، افزود: کارشناسان آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر و اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در حال بررسی موضوع هستند.
به گفته وی، در صورت اینکه ثابت شود تشنج و بدحالی این دانش آموز به واسطه تنبیه بدنی بوده، با معلم خاطی، برخودی قاطع و قانونی می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: اطلاعات مرتبط با وضعیت جسمی و سلامت دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی باید از سوی والدین به مدیریت مدرسه اعلام و مدیر مدرسه نیز موظف است این اطلاعات را در به معلمان ارائه کند.
به گفته وی، در خصوص این دانش آموز فقط بیماری کلیوی، تکرر ادرار و آب‌ مروارید چشم به مدرسه اعلام و در پرونده تحصیلی وی ثبت شده است.
وی افزود: اولیای این دانش آموز گفته اند که اطلاعاتی در خصوص سابقه بیماری تشنج و صرع وی را به مدرسه اعلام نکرده اند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تاکید کرد: تنبیه بدنی دانش آموز کاری زشت و غیرقابل قبول است و با افراد خاطی دراین زمینه مطابق قانون برخورد می شود.
شهرستان اسلامشهر در استان تهران بیش از 600 هزار نفر جمعیت دارد.
حدود 100 هزار دانش آموز دراین شهرستان مشغول تحصیل هستند.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: اکبرکریمی - انتشار: محسن فتاحی
تهرام 7251**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.