به گزارش ایرنا، محمدحسین اسماعیلی روز سه شنبه در آئین افتتاح سینما فجر و برپایی جشنواره یلدای شهرستان پاکدشت گفت: پیش از سال 92 و آغاز فعالیت دولت یازدهم، 51 سینما در سطح استان تهران وجود داشت که با توجه و تلاش دولت های یازدهم و دوازده، 17 سینمای دیگر در سطح استان احداث و این تعداد به 68سینما افزایش یافته است.
وی افزود: تعداد سالن های نمایش فیلم در استان تهران به دلیل آن که برخی از سینماهای استان از دو یا سه سالن برخوردارند، 111 باب بوده که با افزایش 17 باب سینما، تعداد سالن های نمایش با رشد 40 درصدی به 157 سالن افزایش یافته است.
اسماعیلی اظهار کرد: پیش از سال 92 ظرفیت سینماهای استان تهران 35 هزار و 400 نفر بود که هم اکنون این ظرفیت با رشد 27 درصدی، به 45 هزار نفر افزایش یافته است.
وی بیان کرد: توسعه فرهنگ جامعه، به گسترش فضاهای فرهنگی نیاز دارد و دولت های یازدهم و دوازدهم با وجود تمامی تنگناهای موجود در حوزه اعتبارات، به فرهنگ جامعه توجه ویژه ای داشته و توانسته گام های موثری در ارتقاء فرهنگ جامعه بردارد.
شهرستان پاکدشت پیش از این از یک سالن سینمایی در مجتمع فرهنگی برخوردار بود که با احداث سینمای فجر، تعداد سینماهای این شهرستان به دو باب افزایش یافت.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در 20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.