فرماندار ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت : دومین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های بانوان شهرستان ورامین به منظور به نمایش گذاشتن توانمندی های این قشرعظیم از جامعه و در اختیار قرار دادن فرصت عرضه تولیدات بانوان کارآفرین برپا شده است.
محمدرضا یوسفی افزود :بانوان از توانمندی و قابلیت های به سزایی در حوزه های مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و مدیریتی برخوردارند که در صورت استفاده از این ظرفیت می توان به بسیاری از اهداف پیشرفت در جامعه دست یابند.
وی اظهار کرد: بانوان نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند و توانسته اند با حضور در عرصه های مختلف علمی ، اقتصادی هنری و سایر حوزه ها افتخار آفرینی کنند.
یوسفی تصریح کرد : برپایی این نمایشگاه به منظور نمایش بخشی از قابلیت های دختران و زنان ورامین برپا شده و در آن دستاوردهای این افراد در قالب 20 غرفه شامل صنایع دستی ، صنایع تبدیلی ، زیورآلات ، کیف و کفش ، محصولات غذایی ، شیرینی ، فرش ، گل و گیاه به طور مستقیم به علاقمندان عرضه می شود.
وی بیان کرد:بانوان کارآفرین بسیاری در مناطق مختلف شهرستان ورامین به فعالیت تولیدی مشغول می باشند و بخشی از بار اقتصادی جامعه را بر دوش کشیده و فرصت های شغلی متعددی را ایجاد کرده و در صورت حمایت ، می توانند فعالیت های خود را گسترش دهند.
نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهرستان ورامین که با همت امور بانوان فرمانداری برپا گردیده ، به مدت 4 روز در خیابان شهدا ، روبروی پاساژ توحید ، فروشگاه سابق جرجیس از ساعت 8 صبح تا 8 شب پذیرای علاقمندان است.
نخستین نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهرستان ورامین سال گذشته با بیش از 40 غرفه برپا شد که طی آن بانوان کارآفرین ورامین محصولات خود را به طور مستقیم به مردم عرضه کردند.
تا کنون بیش از 150 بانوی کارآفرین در شهرستان ورامین شناسایی شده اند که در دفتر امور بانوان فرمانداری دارای شناسنامه فعالیت هستند.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار:سیدحسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.