عزت الله خانمحمدی روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: پروند هتل آرینا در کمیسیون ماده 99 در استانداری مشمول جریمه نقدی و تخریب سه طبقه اضافه شده بود که با شکایت مالک دیوان عالت اداری این رای را بررسی و رای نهایی را صادر و ابلاغ کرد.
وی تاکید کرد: بر اساس رای دیوان عدالت اداری مقرر شد که طبقات اضافی هتل آرینا تخریب شود.
خانمحمدی با بیان اینکه رای نهایی به بخشداری رودبارقصران برای اجرا ابلاغ شده، عنوان کرد: با توجه به نوع سازه هتل، اجرای حکم نیازمند تمهیداتی است که با تشکیل جلسه ای در دفتر فنی معاونت عمرانی استانداری تهران، چگونگی اجرای حکم تعیین می شود.
پیش از این کمیسیون ماده 99 حکم تخریب سه طبقه اضافی این هتل را صادر کرده بود که با رای دیوان عدالت اداری اجرای این حکم متوقف شد.
مجموعه هتل آرینا بر مبنای مصوبه شورای شهرسازی و معماری نسبت به دریافت مجوز ساخت یک هتل رستوران در 2 بلوک هفت و سه طبقه در بخش رودبارقصران شهرستان شمیرانات اقدام کرده بود ولی به جای بلوک هفت طبقه، 13 طبقه و برای بلوک سه طبقه پنج طبقه بنای غیر قانونی را در پروسه ساخت وساز خود قرار داده است.
یکی از تخلفات مطرح شده در خصوص پروژه هتل آرینا احداث آن در حریم رودخانه جاجرود و ایجاد آلودگی های زیست محیطی است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: معصومه آقا امینی انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7244/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.