به گزارش ایرنا، مراسم تودیع ذولفقار حسینی دادستان سابق شهرستان ری و معارفه علی ملکوتی دادستان جدید این شهرستان عصر امروز (چهارشنبه) با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران، هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، رسول جلالی رییس دادگستری شهرستان ری، حجت الاسلام آیت الله سید احمد موسوی امام جمعه باقرشهر و جمعی از مسئولان شهرستان، قضات، کارکنان دادگستری شهرستان ری و خانواده های شهدا در تالار شیخ صدوق حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با بیان اینکه شهرستان ری یک شهر پر حاشیه و پر مخاطره در کنار کلان شهر تهران است، عنوان داشت: وحدت و همدلی تمام دستگاه های امنیتی، قضایی و اجرایی باید در کنار هم باشد تا بتوان شهرستان ری را با تمام معضلات و مشکلاتی که از سوی تهران به آن تحمیل می شود اداره کرد.
هدایت الله جمالی پور با اشاره به اینکه دادستان سابق شهرستان ری همکاری و مساعدت خوبی در ایجاد امنیت و عدالت در سطح شهرستان داشت، افزود: امیدواریم دادستان جدید این شهرستان با علم به اینکه شهرستان ری یک میلیون و 600 هزار نفر جمعیت دارد و شانزدهمین شهر صنعتی و نهمین شهر صنفی کشور است؛ همکاری و مساعدت خوبی برای اداره این شهرستان با دستگاه های اجرای داشته باشد.
دادستان جدید شهرستان ری نیز در ادامه گفت: این شهرستان سومین شهر بزرگ معنوی کشور است که مردم آن در پیروزی و اعتلای انقلاب اسلامی نقش برجسته ای داشته اند و امروز باید تمام تلاش خود را معطوف برقراری امنیت و عدالت کنیم تا بسیاری از معضلات قضایی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی این شهرستان برطرف شود.
حجت الاسلام علی ملکوتی به برخی معظلات شهرستان ری از جمله اتباع بیگانه و آمار بالای اعتیاد در این شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: باید در جهت حل این معضل ها تدابیر خاصی اندیشیده شود.
وی ادامه داد: گسترش و بسط عدالت باید به گونه ای در این شهرستان برقرار شود که موجب توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی گردد و این شهر به عنوان الگو و نمونه برای سایر شهرستان های کشور تلقی شود.
حجت الاسلام علی ملکوتی دانش آموخته حوزه و دانشگاه است که در حال حاضر مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی دارد و در مقطع دکتری در حال تحصیل است که به مدت 17 سال در استان ها و سمت های مختلف در قوه قضاییه مشغول به خدمت بوده است که دادستانی شهر خرم آباد و معاونت سرپرستی در یکی از مجتمع های قضای شهر تهران از سوابق وی است.
ذولفقار حسینی دادستان سابق شهرستان ری نیز بعنوان رییس جدید رییس دادگستری شهر پرند منصوب می شود.
/6003/3218
خبرنگار: امیر جعفری ** انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.