به گزارش ایرنا ، محمدکرم محمدی در این مراسم که روز سه شنبه در محل فرمانداری پیشوا برگزار شد ، از تلاش های شیرزاد یعقوبی ، شهردار سابق این شهر تقدیر کرد.
وی افزود : یکی از اصولی که می تواند پیشرفت هر منطقه را تضمین کند ، استفاده از توان و ظرفیت مردمی است که این مهم با تشکیل شوراهای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم محقق گردید.
وی تصریح کرد: ارتباط شوراها با شهرداران برخاسته از قانون اساسی ایران اسلامی است و قانون اساسی میثاق مهم این کشور است که همه باید به آن پایبند باشند.
وی بیان کرد: عملکرد و کارنامه شوراها در طول سال هایی که از عمر آن‌ می‌گذرد با وجود برخی از کاستی ها قابل قبول است ولی با توجه به نیازهای متفاوت مردم ، این عملکرد باید با پیشرفت همراه باشد.
محمدی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت تدبیر واریز مستقیم مبالغ از محل ارزش‌افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و این امر باعث شده تا مناطق روستایی و شهری در سال های اخیر با رشد و توسعه بیشتری همراه باشد.
وی بیان کرد: در گذشته شهرداران تمام تلاش خود را معطوف تأمین حقوق کارکنان می کردند ولی امروز با اعتبارات بسیار خوبی که در اختیار دارند ، می توانند توسعه مناطق مختلف را میسر کنند.
فرماندار پیشوا تأکید کرد: اگر در شهرها درآمد پایدار ایجاد شود ، بسیاری از مشکلات موجود در مسیر عمران و آبادانی شهرها برطرف شده و مردم از خدمات رفاهی بیشتری برخوردار می شود.
حکمت امیری دارای دکترای شهرسازی بوده و در سابقه کاری خود شهرداری نسیم شهر ، کمال شهر و نهاوند را دارد که از سوی اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی به عنوان شهردار پیشوا انتخاب شده است.
عضو هیئت مدیره نظام مهندسی استان تهران ، معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش ، رئیس شورای شهرسازی و معماری کیش ، معاون فنی و عمرانی شهرستان قدس ، مشاور شهرسازی معاونت برنامه‌ریزی شهرداری تهران ، عضو جامعه شهرسازان ایران ، عضو انجمن مدیریت بحران ایران ، عضو هیئت تحریریه مجله پیام نظام مهندسی ساختمان وعضو کمیته فنی طرح‌های شهری و روستایی ایران از جمله سوابق حکمت امیری می باشد.
شهرستان پیشوا با بیش از 80 هزار نفر در 45 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.