مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه از بازسازی کامل 46 دستگاه اتوبوس در شهر طی سال جاری  خبرداد.

ناصر سعیدآبادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: از کل تعداد ناوگان اتوبوسها بیش از 65 درصد آنها با عمر بالای 11 سال فرسوده محسوب می شوند که طی سال گذشته 86 دستگاه اتوبوس و در سالجاری نیز تا کنون تعداد 46 دستگاه مورد بازسازی کامل قرار گرفته اند که قرار است تا آخر سال به تعداد 100 دستگاه اتوبوس شهری بازسازی شوند.

وی ادامه داد: تعداد 328دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی ارومیه و حومه و تعداد 320 دستگاه مینی بوس شهری و روستایی فعالیت می کنند.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با بیان اینکه  اعتبار مورد نیاز برای بازسازی ناوگان نیز باتوجه به اینکه اتوبوسها متعلق به بخش خصوصی هستند به طور 100درصد توسط خود بهره برداران تامین  می شود تصریح کرد: سازمان اتوبوسرانی از طریق در اختیار قرار دادن تعمیرگاه مرکزی سازمان جهت انجام امورات بازسازی و معرفی بهره برداران به بانک جهت دریافت وام و تسهیلات لازم را دراین خصوص ارائه می دهد تا بازسازی های فوق با هزینه های بسیار کم انجام شود.

سعیدآبادی در ادامه افزود: بازسازی ناوگان شامل عملیات صافکاری کامل، کف سازی، نقاشی، تعمیر و تعویض صندلی، تعمیر پمپ گازوئیل به منظور جلوگیری از دود زدایی و رفع آن، تعمیر پمپ باد و موتور و سیستم گرمایشی است.

وی اضافه کرد: تمامی ناوگان مجهز به سیستم گرمایشی بوده که در فصل سرما رانندگان موظف به استفاده مستمر از سیستم گرمایشی و رفع نواقصات و ایرادات فنی آن هستند.

سعیدآبادی اظهار کرد: کلیه اتوبوس های فعال در مسیر های خدماتی دارای برچسب اطلاع رسانی کرایه کارتی و نقدی بوده که آخرین افزایش در مرداد ماه سالجاری برروی کرایه ها اعمال گردیده است و در سالجاری افزایش مجدد کرایه وجود نخواهد داشت.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه شهروندان در صورت مشاهده کرایه اضافی توسط دستگاه ها و با اخذ کرایه اضافی توسط راننده می توانند موضوع را به سازمان اتوبوسرانی گزارش تا پیگیری های لازم انجام شود یادآورشد: کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان اتوبوسرانی به همراه 3 دستگاه خودروی گشت و یک دستگاه گشت موتور و یک دستگاه گشت نامحسوس در سطح شهر انجام وهمشهریان عزیز می توانند از طریق شماره تلفن 32331910 و ای شماره پیامکی اختصاصی سازمان اتوبوسرانی به 3000149149 هرگونه ، پیشنهاد ،انتقاد و شکایات خود را با سازمان اتوبوسرانی ارومیه در میان بگذارید و این گزارشات مستقیما از طرف مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی ارومیه رصد می شود.

وی با اشاره به تعداد باجه های فعال فروش و شارژ کارت اتوبوس درشهر گفت: تعداد 12 باجه شارژ و فروش کارت بلیت الکترونیکی که همزمان عملیات نظارت و کنترل خدمات را عهده دارند، در سطح شهر فعالند.

سعیدآبادی خاطر نشان کرد: یک دستگاه خودرو مزدا با تجهیزات و کادر فنی مجرب به همراه نیروهای فنی بخش خصوصی به صورت امداد اتوبوس در اختیار تعمیرگاه مرکزی اتوبوسرانی قرار دارد که در موارد ضروری و اورژانسی جهت انجام اقدامات لازم استفاده شود.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.