محسن ولیئی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزاری دومین نشست مشترک کمیته امداد استان تهران با ستاد جهاد توانمندسازی محرومان کشور، گفت: با هدف کمک به بازگشت مردم مناطق زلزله زده به زندگی عادی و تقویت روحیه نشاط در بین آنها، با همکاری و تعامل تعدادی از خیریه‌ها 110 سری جهیزیه به زوج‌های جوانی که در مناطق زلزله‌زده غرب کشور اقدام به برگزاری مراسم دارند اهدا شد.
وی افزود: همچنین مقررشد تا برای جلوگیری از اقدامات پراکنده، مشکلات روستاهای مناطق زلزله‌زده از قبیل مسائل فرهنگی، اجتماعی، سازندگی و معیشتی با تقسیم‌کار بین خیریه‌ها برطرف شود.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران به کمک‌های مردم تهران از طریق این نهاد به مناطق زلزله‌زده غرب کشور اشاره کرد و گفت: مردم استان تهران تاکنون بیش از هفت میلیارد و 131 میلیون تومان به مناطق زلزله‌زده غرب کشور کمک کرده که 335 میلیون تومان به‌صورت نقدی و مابقی به‌صورت غیر نقدی است.
وی بیان کرد: تاکنون کمک‌های غیر نقدی مردم استان تهران شامل آب‌معدنی، وسایل گرمایشی، چادر، پتو، پوشاک و کانکس در قالب 112 محموله به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال‌شده است.
گفتنی است که مردم تهران برای کمک به ساخت و بازسازی مسکن هموطنان زلزله‌زده در غرب کشور می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌حساب 1482184475 نزد بانک ملت، شماره تلفن گویای 7355 و انتخاب کد 17 و همچنین شماره‌گیری سامانه پیامکی #99*021*8877* و یا با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و پایگاه‌های این نهاد در ایستگاه‌های مترو تهران و فرهنگسراها اهدا کنند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امین کمالی فر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7247/ 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.