به گزارش ایرنا، این مراسم روزشنبه با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز و سپس برنامه جشن عبادت با سخنرانی، بیان احکام و نمازجماعت باشکوه دانش‌آموزان در مصلای حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) ادامه یافت .
معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه هفت تهران در حاشیه این مراسم معنوی به خبرنگار ایرنا گفت: یک هزار و 400 نفر از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی منطقه هفت آموزش و پرورش بر اساس برنامه ریزی های انجام شده در2روزآینده برای مراسم جشن تکلیف به حرم عبدالعظیم(ع) می آیند.
منیژه برقی با بیان اینکه امروز 400 نفر از دانش آموزان منطقه هفت آموزش و پرورش شهر تهران در جشن تکلیف شرکت کرده اند افزود: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه 2 گروه دیگر از دانش آموزان نیز برای شرکت در جشن تکلیفشان به حرم عبدالعظیم(ع) خواهند آمد.
وی با بیان اینکه آموزش و پروش منطقه هفت تهران امسال برای اولین بار دانش آموزان را برای شرکت در جشن تکلیف به حرم عبدالعظیم(ع) آورده است اظهار داشت: برگزاری جشن تکلیف و خواندن اولین نماز دانش آموزان پایه سوم ابتدایی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) و بهره گیری دانش آموزان از فضای معنوی کربلای ایران می تواند تاثیر زیادی در نهادینه کردن انجام احکام الهی در دانش آموزان داشته باشد.
آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)‌ همه‌ ساله میزبان هزاران نفر از دانش‌آموزان دختر و پسری است که جشن تکلیف خود را در این بارگاه ملکوتی برگزار می‌کنند،می باشد.
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: امیر جعفری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/3218 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.