حسن میرزایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : تصفیه خانه قند ورامین ، یکی از مهمترین کارخانه های تولیدی جنوب شرق استان تهران است که در ماه های گذشته به دلایل عدم تأمین مواد اولیه، فعالیت آن تعطیل شده بود ولی با برگزاری جلسات متعدد با وزیر صنعت ، معدن و تجارت و پیگیری های فرماندار ورامین ، شکر خام مورد نیاز این کارخانه از طریق واردات تأمین شده است.
وی افزود : با پیگیری های صورت گرفته ، مواد اولیه مورد نیاز تصفیه خانه قند ورامین ، وارد کشور شده و به زودی به کارخانه حمل شده و این واحد تولیدی فعالیت مجدد خود را آغاز می کند.
میرزایی بیان کرد: هم اکنون علاوه بر تعدادی از کارگران رسمی کارخانه قند ، حدود 50 نفر از کارگران قرار دادی که قبلا در این کارخانه مشغول به کار بوده اند نیز به کارخانه برگشته و در حال بازسازی و انجام تعمیرات برای شروع بکار مجدد این مجموعه می باشند.
میرزایی تصریح کرد: با بازدید میدانی از این کارخانه ، حدود یکصد نفر مشغول به فعالیت می باشند و روند آماده سازی ماشین آلات و فراهم نمودن شرایط شروع بکار این کارخانه را انجام می دهند.
وی گفت : با فعالیت مجدد کارخانه تصفیه خانه قند ورامین ، تعداد کارگران این مجموعه به 200 نفر می رسد.
تصفیه خانه قند ورامین در سال 1318 فعالیت خود را آغاز کرده که به دلیل مشکلات ناشی از کمبود مواد اولیه ، بارها این کارخانه تعطیل شده بود.
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.