هدایت الله جمالی پور روز شنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: امروزه نسل جوان با تکیه به ارزش های انقلاب اسلامی همواره در جبهه های علم و دانش، رشد اقتصادی کشور، پیشرفت و توسعه ملی حضور فعالانه و تاثیرگذار دارند.
وی با بیان اینکه روز 13 آبان، روز تاریخ سازی در انقلاب اسلامی است، عنوان داشت: ملت بزرگ ایران در این روز نشان دادند که با عزمی ملی، متحد و منسجم در مقابل دشمنان و مستکبران ایستادگی می کند.
جمالی پور ادامه داد: ملت ایران همانگونه که در مقابل ظلم و جور نظام ستم شاهی ایستادند و پیروز شدند، امروز نیز یکصدا و منسجم در مقابل هر کشوری که بخواهد عزت ملی، انسجام و عظمت ایران اسلامی را به خطر اندازد، ایستادگی می کند و با از جان گذشتگی مبارزه می کنند.
وی حضور گسترده مردم در مراسم روز استکبار ستیزی را عامل مهمی در ایجاد انسجام و وحدت ملی دانست و یادآور شد: دشمنان نظام اسلامی باید این حضور گسترده مردم را در مقابله با یاوه گویی ها، رذالت ها و تعرض هایشان ببینند و در سیاست های خود تغییرات اساسی ایجاد کنند.
مردم مومن و انقلابی شهرستان ری به ویژه دانشجویان و دانش آموزان این شهرستان امروز همصدا با سراسر کشور ضمن شرکت در راهپیمایی باشکوه 13 آبان، بر مبارزه قاطع با استکبار جهانی تاکید کردند.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان در شهرستان ری از ساعت 9.30 دقیقه از مقابل کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام آغاز و تا میدان شهرری ادامه داشت.
یوم الله 13 آبان، همزمان با سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه(1343)، کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران، به دست رژیم پهلوی(1357) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران(1358)، به نام روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری شده است.
3218**6003
امیر جعفری ـ انتشار: روح الله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.