به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قاسم عبداللهی در خطبه های نماز جمعه اراک افزود: امروز پذیرفته نیست که مدیرعاملی کارخانه ای را تعطیل کند یا مواد اولیه وارد نکند و کارگران آن بیکار باشند.
وی بیان کرد: مبارزه با استکبار جهانی باید هم در شعار و هم در عمل باشد و همه باید در این راستا اتحاد خود را حفظ کنند و هر فردی در مقابل توطئه های دشمنان وظیفه شرعی دارد.
امام جمعه موقت اراک ادامه داد: همه باید آستین ها را بالا بزنند و برای اعتبار بخشی به نظام اسلامی تلاش ها را به کار گیرند و دست ملت ما بلند است.
حجت الاسلام عبداللهی اظهار کرد: نظام جمهوی اسلامی ایران آنقدر سربلند است که رئیس جمهور آمریکا تمایل به مذاکره با ایران دارد.
وی عنوان کرد: استکبار طلبان در روز 13 آبان ماه سال 1357، 56 دانش آموز بی گناه را به خاک و خون کشیدند.
امام جمعه موقت اراک افزود: امام امت در سال 43 در خصوص تصویب کاپیتالاسیون سخنرانی تاریخی را ایراد فرمودند اما ماموران ظالم شاه شبانه به منزل ایشان ریختند و امام را به ترکیه تبعید کردند.
حجت الاسلام قاسمی گفت: تفکرات لیبرالی از انقلاب اسلامی تاکنون در کشور وجود داشته و امروز هم هنوز برخی ها سعی می کنند، نظام و مردم را در مقابل هم قرار دهند.
وی بیان کرد: با وجود تفکرات لیبرالی دانشجویان پیرو خط امام فساد خانه آمریکایی را به زیر کشیدند و اسنادش را خارج کردند و مشخص شد استکبار جهانی در پی چه جنایاتی در ایران بود.
حجت الاسلام عبداللهی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص پیامدهای اعتماد به آمریکا مرتب هشدار می دهند که باید مراقب بود.
امام جمعه موقت اراک اضافه کرد: اعتماد به آمریکا خلاف فطرت و عزت انسانی است و باید بیشتر از گذشته مراقب توطئه گری های ایادی استکبار بود.
وی گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان فرمودند، از دشمنی آمریکا غفلت نکنید، چرا امروز برخی از افراد جاهل تصور می کنند، آنها ایران دوست هستند اما مرتب برای ایران و ملت مشکل آفرینی می کنند.
حجت الاسلام عبداللهی گفت: جوانانی که حامی ایران، انقلاب، نظام و گوش به فرمان رهبر بودند، با نثار جان خود از امنیت ایران دفاع می کنند و در واقع این عزیزان، ایران پرست واقعی هستند.
امام جمعه موقت اراک بیان کرد: امروز برادران افغانی که از بسیاری از آنها از سرزمین خودشان پراکنده هستند اهمیت حرکت نابخردانه داعش را درک کرده اند و با این نیرو مقابله می کنند.
آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود.
3005/3075/ خبرنگار: معصومه صفری*** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.