به گزارش روز شنبه ایرنا، محمدحسین مقیمی با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت 13 آبان و روز دانش آموز افزود: 13 آبان در تاریخ نهضت اسلامی مردم مسلمان ایران از روزهای بزرگ و سرنوشت ساز است که هر سه حادثه بزرگ این روز (13 آبان 43، 13 آبان 57 و 13 آبان 58) نقطه عطفی در مسیر حرکت این نهضت الهی شد و به جریان پیروزی انقلاب اسلامی سرعت بخشید.
وی اظهار کرد: 13 آبان 57، روز شکست عظمت و اقتدار حکومت طاغوت و روز ظهور قدرت ایمان و توانایی جوانان ایران اسلامی و تداعی کننده پایمردی جوانانی است که در سال 1358 در پیروی از امام خویش، طبل رسوایی مزدوران و جاسوسان آمریکایی را به صدا درآوردند و ثابت کردند که ایرانیان هرگز ننگ سیطره استکبار را بر پیشانی خود نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.
به گفته استاندار تهران، در این راه شهدای بزرگ دانش آموز جان خود را فدای انقلاب کردند تا پیروی از خط امام (ره) و مبارزه با استکبار را جهانی کنند.
در پیام استاندار تهران تصریح شده، اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دانش آموز، 13 آبان را که به نام روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان مسلمان و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است به عموم دانش آموزان عزیز میهن اسلامی به ویژه دانش آموزان استان تهران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
تهرام 7243**1625
خبرنگار: جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.