پیمان محسنی عصر پنج شنبه در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در غرفه ایرنا اظهار کرد: منطقه 12 از بافت فرسوده زیادی برخودار است و این منطقه به لحاظ برخورداری از بافت های فرسوده مناطق 22 گانه تهران در جایگاه دوم قرار دارد.
وی اظهار کرد: با برنامه ریزی مناسب و با همکاری مالکان در دوره جدید مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد بخش زیادی از این بافت های فرسوده تخریب و بازسازی شود.
به گفته شهردار منطقه 12، وجود بافت های تاریخی با ارزشمند موجب شده که این منطقه شهری در یک جایگاه ممتازی قرار بگیرد و همچنین مرمت این اماکن ارزشمند تاریخی در دستور کار شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی ساماندهی دستفروشان در حاشیه خیابان ها ومعابر منطقه 12 را یکی دیگر از مشکلات این منطقه عنوان و خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم با ایجاد بازارچه های مختلف محله ای ، دستفروشان این منطقه را ساماندهی کنیم.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و فعالیت این نمایشگاه تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.