مجید فراهانی روز چهارشنبه با حضور در غرفه ایرنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها افزود: از این میزان بدهی، 9 هزار میلیارد آن بدهی به پیمانکاران است و 18 هزار و 500 میلیارد تومان نیز بدهی به بانک های کشور است.
وی ادامه داد: 3 هزار میلیارد تومان نیز بدهی های متفرقه شهرداری است که به میزان آن روز به روز افزوده می شود و در بررسی ها هر روز بدهی جدیدی از گذشته کشف می شود.
فراهانی همچنین با اشاره به نامه ای که در آن شهردار سابق بدهی 2 هزار و 500 میلیارد به بنیاد تعاون ناجا را پذیرفته، اشاره و تصریح کرد: هنوز علت این بدهی مشخص نشده است.
به گفته این عضو شورای شهر تهران بودجه سالانه شهرداری حدود 18 هزار میلیارد تومان است که 10 هزار میلیارد تومان آن صرف هزینه های جاری از قبیل حقوق کارمندان این نهاد می شود.
وی خاطرنشان کرد: کمتر از هشت هزار میلیارد تومان برای کارهای عمرانی و توسعه ای باقی می ماند که با توجه به پرداخت بخشی از بدهی ها اتمام پروژه های در دست اجرای شهرداری بسیار دشوار است.
بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از جمعه، پنجم آبان ماه با شعار «رسانه های آزاد، انسجام اجتماعی و پیشرفت ملی» با حضور بیش از 940 رسانه در مصلای امام خمینی (ره) تهران گشایش یافت و فعالیت این نمایشگاه تا 12 آبان ماه، همه روزه از ساعت 9:30 تا 20:30 ادامه دارد.
خبرگزاری جمهوری اسلامی در غرفه شماره 229 در ایام فعالیت نمایشگاه مطبوعات، پذیرای حضور بازدیدکنندگان است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.