به گزارش روزدوشنبه ایرنا، رحمت الله حافظی در یادداشتی در اینستاگرام خود نوشت : تا آخرین روزی که حق شما بر گردن اینجانب است سعی می کنم با همین رویکرد از منافع و حقوق شما دفاع کنم و پس از آن نیز امیدوارم منتخبانی که برای شورای شهر انتخاب می کنید همین مسیر را با عزمی راسخ تر از بنده و با شرایطی بهتر و با حمایت شما ادامه دهند تا بیت المال دیگر محل تاراج قرار نگیرد.
وی دراین یادداشت آورده است : در این مدت سعی بر آن داشتم تا افکار عمومی، فرای جناح و رنگ بندی های سیاسی، به موضوع فساد در ساختارهایی که با بودجه عمومی اداره می شوند حساس شود که با آنچه این روزها می بینم این امیدواری در بنده ایجاد شده که حتی در شورای شهر بدون حافظی هم، دیگر چشم بستن بر فساد در برابر وجدان های بیدار مردمی امکان پذیر نباشد.
رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: آنچه در این چهار سال سعی بر انجام آن داشتم، مجموعه تعهداتی بود که به عنوان نماینده تمامی شما شهروندان بر دوش داشتم و تا آخرین روز کاری خود را موظف به ادامه همین مسیر می دانم. با توجه به شرایط خاصی که در ماههای اخیر بر شورای شهر حاکم بود و کمابیش در جریان آن قرار داشتید، ادامه این مسیر حداقل با وضعیت خاص خانوادگی کنونی اینجانب، میسر نبود.
وی تصریح کرد: حجمی از محبت و لطف شما که در روزهای اخیر شامل حال اینجانب شد فرای حقی بود که بر گردنم گذاشته و موظف به اجرای آن بودم، لذا صمیمانه از تک تک شما سپاسگزارم.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سیدمجیدبروجردی انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.