به گزارش ایرنا، رضا اردکانیان وزیر نیرو و جمعی از مسئولان و کارکنان این وزارتخانه به مناسبت اولین روز کاری خود با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.
رضا اردکانیان در این مراسم با بیان اینکه پیمان با امام راحل نیازمند شناخت منویات و تأکیدات ایشان در مسائل مختلف است، اظهار داشت: پیمان بستن با امام خمینی( ره) باید در اخلاق، رفتار و عملکرد افراد در جامعه نمود پیدا کند.
وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی، سرمایه ای ارزشمند را برای ما به یادگار گذاشته است و لازم است همه ما از این سرمایه به خوبی حفاظت کنیم.
وی اظهار کرد: مدد گرفتن از انفاس قدسی امام راحل و دعای ایشان در اولین روز کاری یکی از ضروریات محسوب می شود که با الهام گرفتن از آن می توانیم به موفقیت بهتری دست پیدا کنیم.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه به موفقیت های آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) در حوزه آب هم اشاره کرد و گفت: صنعت آب در دوره ریاست جمهوری ایشان به موفقیت های زیادی دست پیدا کرد که با تجدید میثاق با این شخصیت بزرگ، از دعای خیرشان بهره مند می شویم.
رضا اردکانیان عصر روز یکشنبه ( هفتم آبانماه) در جلسه رای اعتماد مجلس 225 رای موافق، 38 رای مخالف و 13 رای ممتنع از مجموع 276 آرای اخذ شده را کسب کرد و به عنوان وزیر نیرو دولت دوازدهم انتخاب شد.
6003** 3218
خبرنگار: امیر جعفری - انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.