به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11، با استفاده از این سامانه اعزام کارگر ساختمانی ماهر دارای صلاحیت فنی و اخلاقی از طریق تماس با سامانه 42322 برای شهروندان ساکن در منطقه 11 انجام می شود.
نصرالله آبادیان شهردار منطقه 11 در این باره گفت: بیش از 34هزار پلاک ثبتی در منطقه 11 وجود دارد که شهروندان و ساکنان منطقه می توانند با استفاده از این سامانه تلفنی نسبت به بازسازی، ساخت یا کلیه امور ساختمانی منزل خود اقدام کنند.
رضا قدیمی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی نیز در این باره اظهار کرد: اطلاعات بیش از 10 هزار کارگر ساختمانی ماهر متقاضی کار در این سامانه وجود دارد که در 16 رسته شغلی مرتبط با ساختمان همچون آرماتور بند، بتن ساز و بتن ریز، قالب بند و کفراژ بند و گچ کار دسته بندی شده اند.
وی افزود: صلاحیت فنی و صلاحیت اخلاقی این کارگران ارزیابی و تائید شده است.
مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهر تهران خاطرنشان کرد: اطلاعات و مشخصات تمامی کارگران در این سامانه ثبت شده و از سازمان فنی و حرفه ای کارت مهارت دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه ' سامانه درخواست خدمات ساختمانی' با همکاری اداره خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 11، پلیس پیشگیری تهران بزرگ، اتحادیه کارگران ساختمانی و خانه کارگر انجام شده و تمام کارگران با حکم کار به منازل شهروندان مراجعه می کنند.
براساس این گزارش، در حال حاضر منطقه 11 به شکل پایلوت به عنوان اولین منطقه شهرداری تهران که در آن شهروندان می توانند از خدمات کارگران ساختمانی بهره گیرند.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9353/1109 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.