به گزارش ایرنا ، ابراهیم شیرکوند در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ورامین گفت: مقوله فرهنگ و رسیدگی به امور جوانان از اهمیت ویژه ای برخوردار است که غفلت از آن می تواند مشکلات عدیده ای را برای جامعه به همراه آورد.
وی افزود: با وجود آن که مردم ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بیش از یک هزار و 400 شهید ، 3 هزار و 500 جانباز و آزاده تقدیم اسلام کرده ولی این مسائل نمی تواند جوانان را از گزند آسیب های اجتماعی در امان بدارد.
وی اظهار کرد: برای پیشگیری از آسیب های تهاجم فرهنگی ابتدا باید زیرساخت های اجتماعی ، فرهنگی و ورزشی طراحی و توسعه پیدا کند ولی شهرستان ورامین با وجود تمامی نقشی که در انقلاب اسلامی داشتند، یکی از مظلوم ترین شهرهای کشور می باشد که با کمترین سرانه تفریحی و سرانه ورزشی روبرو است.
شیرکوند سرانه ورزشی ورامین را 17 سانتی متر مربع اعلام کرد.
وی گفت: بسیاری از افراد به راحتی با دریافت مجوز سفره خانه و قهوه خانه باعث روی آوری جوانان به اعتیاد و ناهنجاریهای غیر فرهنگی و اجتماعی می شوند در صورتی که هر سرمایه گذاری قصد ایجاد مکان های تفریحی و ورزشی در شهر داشته باشد با هزاران مشکل از سوی مسئولین ذیربط مواجه می شود تا جایی که سرمایه گذار عطایش را به لقایش بخشیده و از شهرستان می گریزد.
خبرنگار: سید حسن میری**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7254//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.