حمیدرضا گودرزی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای تامین استان، این مسابقه ساعت 16 و 45 دقیقه آغاز می شود افزود: تمامی تمهیدات ضروری امنیتی، امدادی، اورژانسی و خدماتی برای برگزاری شایسته این دیدار اندیشیده شده است.
وی گفت: درهمین ارتباط 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه موتورلانس برای ارائه خدمات احتمالی و موردنیاز امدادی و درمانی در ورزشگاه آزادی مستقر می شود.
گودرزی با بیان اینکه درب ورزشگاه آزادی از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه به روی تماشاگران باز می شود افزود: مقرر شده است که 60 هزار بلیط فروخته شود که 70 درصد آن به صورت اینترنتی و 30 درصد به صورت حضوری در باجه های بلیط فروشی ورزشگاه در روز برگزاری مسابقه فروخته شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو برای جابجایی مسافران آمادگی کامل دارد ادامه داد: برای جابجایی تماشاگران 200 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده که علاوه بر آن بکارگیری 100 دستگاه دیگر در صورت نیاز پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: شرکت مترو نیز تا ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه آمادگی خدمت رسانی به تماشاگران این مسابقه را دارد ضمن اینکه در صورت تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی و ازدحام ناشی از آن، شرکت مترو نسبت به عدم توقف مترو در ایستگاه ورزشگاه آزادی به مسافران عادی اطلاع رسانی می کند.
هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت در هفته دهم مسابقات لیگ برتر بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران روز پنجشنبه 4 آبان 96 برگزار می شود.
در حال حاضر پرسپولیس تا پایان هفته با یک بازی کمتر و 17 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و استقلال تهران با 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم است.
خبرنگار: محمدبیدار منش انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6139 //1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.