حمید رضا گودرزی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه بر اساس تصمیم شورای تامین استان، این مسابقه ساعت 16 و 45 دقیقه آغاز می شود افزود: تمامی تمهیدات ضروری امنیتی، امدادی، اورژانسی و خدماتی برای برگزاری شایسته این دیدار اندیشیده شده است.
وی گفت: 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 4 دستگاه موتورلانس آماده انجام عملیات در صورت بروز حوادث احتمالی هستند.
گودرزی با بیان اینکه درب ورزشگاه آزادی از ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه به روی تماشاگران باز می شود افزود: مقرر شده است که 60 هزار بلیط فروخته شود که 70 درصد آن به صورت اینترنتی و 30 درصد به صورت حضوری در باجه های بلیط فروشی ورزشگاه در روز برگزاری مسابقه فروخته شود.
وی با بیان اینکه ظرفیت حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و مترو برای جابجایی مسافران آمادگی کامل دارد ادامه داد: برای جابجایی تماشاگران 200 اتوبوس در نظر گرفته شده است که علاوه بر آن، 100 دستگاه نیز به صورت ذخیره در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: شرکت مترو نیز تا ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنجشنبه آمادگی خدمت رسانی به تماشاگران این مسابقه را دارد ضمن اینکه در صورت تکمیل ظرفیت ورزشگاه آزادی و ازدحام ناشی از آن، شرکت مترو نسبت به عدم توقف مترو در ایستگاه ورزشگاه آزادی به مسافران عادی اطلاع رسانی می کند.
هشتاد و پنجمین شهرآورد پایتخت در هفته دهم مسابقات لیگ برتر بین تیم های پرسپولیس و استقلال تهران روز پنجشنبه 4 آبان 96 برگزار می شود.
در حال حاضر پرسپولیس تا پایان هفته با یک بازی کمتر و 17 امتیاز در جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد و استقلال تهران با 9 امتیاز در جایگاه دوازدهم است.
خبرنگار: محمد بیدارمنش**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/6139//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.